روز پرکار فرمانده قرارگاه شهید کاظمی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300387|16:33 - 1401/06/20
نسخه چاپی
روز پرکار فرمانده قرارگاه شهید کاظمی در پاوه
سردار آسیابانی فرمانده قرارگاه شهید کاظمی روز پرکاری را در شهرستان پاوه سپری کرد.

به گزارش هزارماسوله ،سردار آسیابانی صبح دیروز پس از بازدید میدانی از وضعیت حفر چاه آب لاران برای تامین آب شهر لاران و میرعبدلی و شهر بانه وره با معتمدین روستاهای مربوطه و مسئولان نشستی را برای رفع مشکلات اجتماعی پروژه و تسریع در روند حفر و انتقال آب برگزار کرد و با دستورات صریح و قاطع بر تسریع در روند اجرای این پروژه و حل مشکلات آّبی روستاهای لاران و میرعبدلی و شهر بانه وره تاکید کرد.

 

سردار آسیابانی در ادامه با حضور مدیرآموزش و پرورش پاوه از دبستان قدیمی ضیایی بازدید کرد این دبستان که در محله ای محروم قرار دارد از جمله مدارسی است که نیاز به بازسازی فوری دارد و سردار آسیابانی پیگیری های در این زمینه داشت.

سپس وی به دیدار آقای صابر بسطامی از پاسداران بازنشسته و از یادگاران جبهه و جنگ رفت و با وی دیداری صمیمی داشت و از نزدیک پیگیر مشکلات خانواده و خود آقای بسطامی شد. سپس از زحمات و خدمات ارزنده استاد صابر بسطامی در زمان جنگ تقدیر کرد.

 

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی در ادامه پس از دریافت خبر فوت مادر شهیدان باباخاص با حضور در آرمستان ملامقصود پاوه در مراسم تشیع و خاکسپاری بانو حاجیه خانم آفتاب بیکامیری شرکت کرد.

 

توزیع کفش و لوزام تحریر در بین دانش آموزان نیازمند ، توزیع سبد غذایی ، سرکشی و کمک های مالی به خانواده های سرطانی ، آبرسانی سیار به روستاها و مناطق محروم و مشارکت در بسیاری از فعالیتهای عام المنفعه این روزها سردار آسیابانی ملقب به سردار محرومان و فقرا چهره ای مطرح و محبوب در اورامانات شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد