تقدیر از سربازی که مبارزه با فقر و همراهی با بینوایان را کارزار رزم خویش می داند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300386|16:31 - 1401/06/20
نسخه چاپی
تقدیر از سربازی که  مبارزه با فقر و همراهی با بینوایان را کارزار رزم خویش می داند
بدون تردید، فهرست نمودن خدمات معیشتی، بهداشتی، حمایتی، عمرانی و ... #سردار_آسیابانی در این چند سطور نمی گنجد، وی را همواره تسهیل گر مشکلات مردم می دانیم و اینچنین است که بر وجودش مباهات و افتخار می نمائیم.

به گزارش هزارماسوله ،چندی است نام دلاورمردی در اورامانات طنین انداز شده وعلاوه بر نام آوری بیشتر به واسطه ی خدمات بی بدیل ش، به جایگاهی که در آن جای گرفته ارزش خاصی بخشیده است.

 

وی از چشمه سار فرهنگ و اخلاق اسلامی سیراب گشته وبه صفات وخصلت های نیکویی مزین شده و سابقه ی درخشان، استقامت و پایداری در برابر مشکلات ، شجاعت وپیشتازی در میدان جنگ، رحم وعطوفت نسبت به محرومان وضعفای جامعه ودر مقابل سخت گیری و مقاومت در مقابل توانگران و زورمندان را از خصیصه های بارز این سرباز خادم ملت می شناسند .

 

ما از فرمانده ای سخن به میان می آوریم که توصیه های حضرت علی(ع) در هنگام انتصاب «محمدبن ابی‌بکر» به ولایت مصر را در خویش آنگونه که شایسته است نهادینه نموده و با قاطعیتی همچون شعله‌های سوزان آتش در برابر دشمنان ایستاده ودر عین حال  دلسوزی و خیرخواهی اش نسبت به مردم محروم منطقه برای همگان اظهرمن الشمس شده است

 

وی بال‌های(محبت)ش را برای مردم محروم اورامانات گسترانده و با گشاده رویی گوش شنوایی برای نیازمندان این دیار گردیده وهرجا ندایی برآمده با خلوص نیت قد علم نموده و به همدردی وهمراهی برخواسته است .

 

بدون تردید، فهرست نمودن خدمات معیشتی، بهداشتی، حمایتی، عمرانی و ...  #سردار_آسیابانی در این چند سطور نمی گنجد، وی را  همواره تسهیل گر مشکلات مردم می دانیم و اینچنین است که بر وجودش مباهات و افتخار می نمائیم.

 

الحق ، مردم اورامانات نیز قدرشناسی را در حق وی به کمال رسانده وگاه وبیگاه حضوری، تلفنی ... ویا در فضای مجازی سپاسگزاری خویش را از اقدامات سازنده و انساندوستانه  سرباز وطن اعلام داشته و مانیز به تبعیت از این همراهی از بزرگ منشی وخلوص نیت سردار محرومان ،  سردار آسیابانی تقدیر وتشکر به عمل می آوریم و برای این خدمتگزار صدیق طول عمر با عزت مسالت می نمائیم .

 

جمعی از مردم اورامانات

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد