کاهش ۲۲ درصدی ازدواج در پنج سال اخیر در شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300382|23:20 - 1401/06/16
نسخه چاپی
کاهش  ۲۲ درصدی ازدواج در پنج سال اخیر در شهرستان پاوه
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در ۵ سال گذشته ۲۲ درصد ازدواج ها در شهرستان پاوه کم شده، و ۳۲ درصد طلاق افزایش پیدا کرده است.

به گزارش هزارماسوله ،پایدار معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان کرمانشاه در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در سالن جسات فرمانداری پاوه در سخنانی اظهار داشت: امروز بخش قابل توجهی از شکایتهای مردم در سطح استان شکایت خانواده است؛ ۷۷۰۰ نفر در سال گذشته در قالب سامانه تصمیم سامانه تفاهم دادگستری و بهزیستی ثبت نام کردند.

 

وی با بیان اینکه اولین استانی بودیم که به سامانه تصمیم متصل شدیم،افزود: ۱۴ شهرستان استان نیز  به این سامانه متصل شده اند.

 

وی گفت: دو ماه است که ۴ نوع دعاوی به دعادی خانوادگی اضافه و ۴۰۰ پرونده در این دو ماه به سازمان بهزیستی ارجاع شدند که ۲۰ درصد این افرادی که با سامانه تصمیم ارجاع داده شده اند به سازش منجر شده است.

وی ادامه داد: شهرستان پاوه، ۳و ۲ دهم درصد جمعیت استان را شامل می شود که ۳ درصد ازدواج ها و ۲و نیم درصد طلاق های استان مربوط به شهرستان پاوه است.

وی اضافه کرد: در شش سال گذشته شهرستان پاوه جزء ۱۱ مین شهرستان استان در بحث طلاق بوده است که عامل اعتیاد نسبت به دیگر شهرستان های استان در این شهرستان متفاوت است و بقیه عوامل به صورت مشترک دیده می شود.

پایدار تصریح کرد: در ۵ سال گذشته ۲۲ درصد ازدواج ها در شهرستان پاوه کم شده، و ۳۲  درصد طلاق افزایش پیدا کرده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد