مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پاوه برگزار شد+تصاویر

سرویس: سیاسیکد خبر: 300377|15:26 - 1401/06/13
نسخه چاپی
مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پاوه برگزار شد+تصاویر
ظهر امروز با حضور فرماندار پاوه؛ مسئول دفتر امام جمعه پاوه ؛ مسئول دفتر نماینده اورامانات و جمعی از مسئولین و دهیاران مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: پست و منصب به ما هویت نمی‌دهد بلکه این ما هستیم که به پست‌ها و مناصب با خدمتگزاری  خوب هویت می‌دهیم.

دکتر اردشیر رستمی افزود: مسئولیت فرصتی برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی کشور است و این تغییرات در حوزه مدیریت طبیعی است.

وی گفت: ان شاالله با همکاری همه مسئولین خدمتگزاری ها به مردم عزیز  برای رونق و شکوفایی در بخش های مختلف شهرستان و با تلاش بی وقفه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اقای ریبوار نصری از نیروهای متعهد ؛ توانمند و خدمتگزار ما است که تاکنون در پست بخشدار مرکزی مشغول به فعالیت بوده است و زین پس نیز از ظرفیت ایشان برای توسعه شهرستان استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد : اقای زامیاد نیز از نیروهای توانمند شهرستان است که تاکنون به عنوان بخشدار باینگان فعالیت کرده است و از این به بعد به عنوان بخشدار مرکزی پاوه معرفی خواهد شد.

 

در ادامه بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: در طول جهار سال خدمتم به عنوان بخشدار مرکزی خدا را شاهد می گیرم که برای خدمتگزاری هیچ گونه کوتاهی نکرده ام و خداوند را همیشه ناظر بر اعمال خویش دیده ام.

 

ریبوار نصری افزود: در این مدت بدور از یک سری مسائل و حواشی و تنها در راستای توسعه شهرستان گام برداشته ام و سعی کرده ام که با تعامل از ظرفیت های موجود شهرستان فعالیت ها را پیش ببرم.

 

وی گفت: در زمینه فعالیت ها و عملکرد نیز رضایت قلبی ندارم چرا که انتطار این بود بهتر از این باید عمل می کردم.

 

وی ادامه داد: سعی ام بر این بود که با مواجه با مشکلات؛ بیشتر بشنوم و از نزدیک ببینم و در نهایت با مشورت خوب فکر کنم و بعد به تصمیم گیری خوبی برای رفع ان مشکلات برسم.

 

نصری با بیان اینکه خدمات دولت در سطح شهرستان و روستاهای مرکزی پاوه چشم گیر بوده است گفت: اگر توفیقی حاصل شده است با همراهی و همکاری مردم و مسئولین بوده است، و اگر کوتاهی به عمل آمده ناخواسته و تلاش ما بر این بوده که در خدمت مردم باشم .

 

وی اضافه کرد: من دانش اموخته سیاسی هستم و قدرت رسانه را درک می کنم اما با دید تبلیغات و یا خود را نشان دادن؛ به سمت رسانه نرفته ام و وامدار هیچ شخص خاصی نبوده ام و بنا به شرایطی که داشتم سعی کرده ام تعامل خوبی داشته باشم.

 

وی تصریح کرد: از ته دل خوشحالم که این مسئولیت از دوش من برداشته شد و باور دارم توسعه را قبول دارم تغییرات هم در حوزه مدیریتی نیاز است و اقای زامیاد هم یکی از گزینه های خوب بوده است،

نصری در پایان با بیان اینکه دهیاران هرکدام در زمینه های مختلف استعداد و تواتایی خاصی در رفع مشکلات دارند گفت: این دوستان افرادی متعهد خلاق و توانمند هستند و می توانم بگویم در طول این جهار سال شاید تنها سرمایه من همین دوستی و رفاقت با این دوستان دهیار بوده است.

 

در ادامه بخشدار سابق بخش باینگان نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین در جلسه اظهار داشت : امیدوارم در پست جدید و خدمتگزاری جدید با تمام تلاش و با عمل  در وهله اول رضایت خدا و در وهله دوم رضایت خلق خدا را کسب کنم.

هادی زامیاد ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در این مسیر یاری رسان وی بوده اند گفت: امیدوارم در بخش مرکزی در کنار اعضای شورای اداری و حمایت های مردم بتوانم منشا خبر و خدمت باشم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد