استاندار کرمانشاه:

کل روستاهای شهرستان پاوه گاز دار می شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300370|22:29 - 1401/06/08
نسخه چاپی
کل روستاهای شهرستان پاوه گاز دار می شوند
استاندار کرمانشاه گفت: تا اواسط سال اینده کل روستاهای شهرستان پاوه گازدار می شوند.

به گزارش هزارماسوله ، استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: در هفته دولت توفیق دیدار با مردم برای ما فراهم شد و در کنار آن هم مردم از افتتاح و بهره برداری از پروزه های مختلف بهره مند شوند.

بهمن امیری مقدم افزود: از نزدیک با مردم یک ارتباطی برقرار کردیم و براساس برنامه هایی که پیش بینی شده بود ما ۵۳ طرح را با اعتبار بیش از ۸۱ میلیارد تومان در حوزه انرژی برق اب گاز و کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفت و پروژه ها مهم در منطقه که مردم به ان نیاز دارند پروزه اب و برق و گاز است.

وی گفت: پروژه برق امروز ما تقویت پست برق چورژی را افتتاح کردیم خوشبختانه شهرستان پاوه از نعمت برق همیشه برخوردار هستند و شاهد قطعی های تابستانه چه در صنعت و کشاورزی و خانگی نخواهند بود.

وی ادامه داد: در بحث گاز هم براساس تلاشی که به عمل آمده است از بین کل روستاهای شهرستان پاوه ۱۱ روستا برای بهره مند شدن از نعمت گاز باقی مانده است که ۴ روستا تا پایان سال به بهره برداری می رسند و ۷ باقی مانده تا اواسط سال اینده گاز دار می شوند.

امیری مقدم افزود: در بین این روستاها روستای هجیج به لحاظ گردشگری اهمیت بالایی دارد و سعی ما این است که هرچه زودتر این روستا گازدار شود.

وی اضافه کرد: ان شاالله در سال اینده شهرستان پاوه از نظر گازرسانی سبز خواهد شد و ما دولت خدمتگزار مردم هستیم و دولت اقای رئیسی تمام وجودش را برای خدمت به مردم به کار خواهد گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد