استاندار کرمانشاه: مقاومت پاوه، ماندگار است+عکس

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300366|17:48 - 1401/06/08
نسخه چاپی
استاندار کرمانشاه:  مقاومت پاوه، ماندگار است+عکس
بهمن امیری مقدم افزود: حماسه شکست حصر پاوه نیز در شرایط سختی بود که ضد انقلاب با نیروهای مقاومت درگیر شدند و ایستادند و اما مقاومت پاوه، ماندگار است که باید از ان تعریف کرد و گفت.

به گزارش هزارماسوله ،استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود با حضور در یادمان شهدای پاوه در سخنانی اظهار داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند و ان شاالله ما ادامه دهندگان راه شهدا باشیم.

 

بهمن امیری مقدم با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس جانانه ایستادند افزود: حماسه شکست حصر پاوه نیز در شرایط سختی بود که ضد انقلاب با نیروهای مقاومت درگیر شدند و ایستادند و اما مقاومت پاوه، ماندگار است که باید از ان تعریف کرد و گفت.

 

وی گفت: ما و مدیران دستگاههای اجرایی باید توجه داشته باشیم که این تصاویر هرکدام برای ما حجت است و مواطب باشیم در دنیا در مسیر انها حرکت کنیم و عکس شهدا عمل نکنیم.

 

وی ادامه داد: امروز هم ما در جایگاه خدمت هستیم و باید بدانیم از شهدا درس ایثارگری یاد بگیریم که بزای کشور جانساری کردند و ما باید خدمتگزار مردم باشیم.

 

وی اضافه کرد: این شهدا سرمایه بودند و شهدای ما بدانند که مسیر انها ادامه دارد و برای دفاع از دین و ایینمان کوتاه نخواهیم آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد