تشریح گزارش عملکرد اداره بهزیستی شهرستان پاوه از ابتدای سال جاری

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300362|21:18 - 1401/06/06
نسخه چاپی
تشریح گزارش عملکرد اداره بهزیستی شهرستان پاوه از ابتدای سال جاری
رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه گزارش عملکرد اداره بهزیستی شهرستان پاوه از ابتدای سال جاری تاکنون تشریح کرد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه در گفتگگویی با خبرنگار ما در رابطه با گگزارش عملکرد این اداره اظهار داشت: بازدید، نیازسنجی و تهیه گزارش تخصصی مددکاری اجتماعی از کلیه مددجویان و توانخواهان تحت پوشش و همچنین بازدید از ۴۱ خانواده تحت پوشش توسط سرپرست اداره بهزیستی از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

 

صدیق اسدی با اشاره به خدمات در حوزه اموراجتماعی گفت: افتتاح گروه همیار با اعتبار بالغ بر ۱ میلیارد ریال بلاعوض و اشتغال پنج نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و برقراری مستمری برای ۲۸۲ مورد مراجع جدید شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده های چند قلو، توانبخشی و حق پرستاری می باشد.

 

وی ادامه داد:  ۲۹۲ مورد خدمت و پذیرش تیم سیار اورژانس اجتماعی که شامل مواردی از قبیل همسر آزاری، کودک آزاری، خودکشی، اختلافات خانوادگی و .. و ۲۷۱ مورد مداخله پذیرش و خدمات که شامل ارائه خدمات: مددکاری، روانشناسی و مشاوره و برگزاری کارگاه های مرتبط با سلامت روان و جامعه از خدمات اورژانس اجتماعی می باشد.

 

وی با اشاره به خدمات در حوزه اشتغال نیز گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال به ۲۰۴  نفر به مبلغ ۱۷۸/۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و پرداخت مبلغ ۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک بلاعوض به چهار خانواده جهت ساخت مسکن از خدمات ارائه شده در حوزه اشتغال در شهرستان است.

 

اسدی اضافه کرد: خدمات در حوزه مشارکت ها نیز ارائه کمک های نقدی به مبلغ ۹۸۰/۷۰۰/۰۰۰ ریال و غیر نقدی در قالب توزیع گوشت قربانی و بسته‌های غذایی و لبنیاتی به مبلغ ۷/۲۵۶/۱۷۱/۵۲۰ ریال می باشد

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه خدمات در حوزه توانبخشی را نیز به شرح ذیل ارائه داد.

-اهدا ۱۱ عدد ویلچر، ۵ عدد توالت فرنگی، ۴۰۰ عدد شیرخشک و ۱۱۷ عدد پوشینه.

- اهدا ۴ دستگاه تخت طبی و ۵ عدد تشک مواج.

- پرداخت ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال کمک هزینه مناسب سازی خودرو و منزل.

- پرداخت کمک هزینه درمانی به مبلغ ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال.

- برگزاری ۷ جلسه کمسیون پزشکی و پذیرش ۷۵ پرونده جدید تحت پوشش.

- برگزاری ۵ جلسه شورای توانبخشی جهت اجرا برنامه CBR ( توانبخشی مبتنی بر جامعه).

- برگزاری ۱۵۰ جلسه فیزیوتراپی برای ۱۵ نفر.

 

وی در پایان با اشاره به خدمات در حوزه پیشگیری نیز گفت: اجرای طرح سنجش بینایی و شنوایی کودکان و نوزادان.- اجرا طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران(مانا)- برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد.- اجرا طرح مشاوره ژنتیک برای خانواده‌های دارای فرزند توانخواه. و آموزش خانواده ها در سامانه تصمیم از خدمات ارائه شده در این بخش است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد