برگزاری اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان دانشگاههای کرمانشاه در نیروگاه سد داریان+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300359|21:33 - 1401/06/05
نسخه چاپی
برگزاری اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان دانشگاههای کرمانشاه در نیروگاه سد داریان+تصاویر
اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان دانشگاههای کرمانشاه وابسته به معاونت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان در نیروگاه سد داریان برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،اردوی راهیان پیشرفت دانشجویان دانشگاههای کرمانشاه وابسته به معاونت پژوهش و فناوری ناحیه بسیج دانشجویی استان در نیروگاه سد داریان برگزار شد.

 

مسئول این اردو به خبرنگار ما گفت: راهیان پیشرفت در راستای جهاد تبیین شکل گرفته و مجموعه بسیج دانشجویی استان به دنبال ایجاد برنامه‌ای برای افزایش شناخت علمی دانشجویان است.

 

امیری افزود: با برگزاری اردوهای علمی و سمینارهای تخصصی سعی در ایجاد روحیه خودباوری در بین دانشجویان در زمینه فعالیت های علمی صورت گرفته توسط متخصصین داخلی و نیز آشنایی بیشتر آن ها با شاخه های مختلف علمی به صورت ملموس و از نزدیک می باشد. 

 

وی گفت: در همین مدت اندک چند ماه گذشته با استقبال گسترده دانشجویان روبرو شده و در این راستا تا کنون به همت این معاونت دو سمینار تخصصی شرکت پتروشیمی بیستون در دانشگاه رازی و شرکت برق منطقه ای غرب در دانشگاه صنعتی و نیز ۴ اردوی علمی شرکت پتروشیمی بیستون، جهان فولاد غرب، نیروگاه برق بیستون و پست انتقال برق شاهد و شرکت ایران خودرو صحنه برگزار شده است.

 

امیری ادامه داد: امروز ۱۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاههای کرمانشاه در قالب همین راهیان پیشرفت مهمان شهرستان پاوه بودیم که در ابتدا با حضور در یادمان شهدای پاوه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا؛ از فناوری تولید برق در نیروگاه سد داریان بازدید به عمل آمد.

وی در پایان گفت:  این سد سنگ ریزه ای یا هسته ای با مشخصات عمق ۱۷۹متر از پی، طول تاج سد ۳۶۴متر، حجم مخزن ۳۳۸میلیون متر مکعب و ظرفیت تولید ۲۱۰مگاواتی برق به صورت ۳واحد ۷۰ مگاواتی در

سال ۱۳۹۴ به افتتاح رسید. که از جمله شاهکارهای مهندسی متخصصین داخلی می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد