در اولین روز از هفته دولت؛

۴ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300345|13:59 - 1401/06/02
نسخه چاپی
۴ پروژه با اعتبار ۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید
در اولین روز از هفته دولت؛۴ پروژه با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسید .

به گزارش هزارماسوله ،شهردار پاوه در آیین افتتاحیه پروژه های شهرداری به مناسبت آغاز هفته دولت در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و تقدیر و تشکر ا اعضای شورا از تعریف پروژه ها تا نظارت و حصول نتیجه اظهار داشت: پروژه های انجام شده شهرداری در یک ساله گذشته از مطالبات اصلی مردم پاوه بوده است که عملیات اجرایی بخشی از آنها تا پایان سال به طول می انجامد.

 

سالم مرادی افزود: ما ۴ پروژه اصلی را داشتیم که روکش آسفالت خیابان ها در سال گذشته ۳۵ هزار متر مربع، معادل ۴۴۰۰ تن اسفالت و با مبلغ ۵ میلیارد تومان انجام شده است.

 

وی گفت: امسال نیز پیش بینی می شود ۵۰ هزار متر مربع معادل ۶ هزار تن تا پایان سال انجام شود که تاکنون ۲۰ هزار متر مربع آن انجام شده است.

 

وی ادامه داد: ۳۰ هزارتن آسفالت باقی مانده هم برای شهرک کارگاهی، خیابان مرکزی و بعضی معابر و بخشهای الحاقی پاوه در نظر گرفته شده است .

 

مرادی اضافه کرد: مبلغی هم از حساب نماینده برای ساماندهی و اسفالت پارک قلادزه در خیابان شاهو بام پاوه تخصیص یافته است.

 

وی تصریح کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده برای سال جاری تاکنون ۳ میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان است که بنا داریم تا پایان سال این رقم به ۷ میلیارد تومان از منابع داخلی برسد.

 

شهردار پاوه گفت: جدول گذاری از دیگر پروژه هایی است که در سال گذشته یک هزار متر جدول با ۵۰۰ میلیون تومان هزینه انجام شده است و امسال نیز یک هزار متر برای شهرک کارگاهی با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان تاکنون انجام شده است که پیش بینی می شود ، جدول گذاری سطح شهر در بخشهای الحاقی نیز تا اخر سال ۱۰۰۰ متر انجام شود.

 

مرادی افزود: وسایل بازی کودکان در پارک ها از جمله پارک بلوار شهید کاظمی، باغ شهرداری، پارک فرهنگیان و پارک شاهد در میدان بسیج و مدرسه طلوع با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان نیز تهیه و نصب شده است.

 

وی در پایان گفت: نورپردازی میادین و پارک فرهنگیان ،پارک پرستار پشت جهاد و پارک کویمکال و بلوار ،هم با ۴۰۰ شعله جدید، در مجموع ۶۴۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

 

مرادی افزود: بخشی از اعتبارات پروژه ها هم برای خیابان مرکز ی و پارک قلادزه مربوط به اعتبارات نماینده است که تخصیص یافته ،

و تا اخر سال به مناسبت های هفته دفاع مقدس و ۲۲ بهمن افتتاح می شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد