ورود دادستان پاوه به موضوع فیلم ضرب و شتم یک شهروند در سه راهی شهدای پاوه / برخورد قضایی با مرتکبین در دستور کار

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300305|23:27 - 1401/05/18
نسخه چاپی
ورود دادستان پاوه به موضوع فیلم ضرب و شتم یک شهروند در سه راهی شهدای پاوه / برخورد قضایی با مرتکبین در دستور کار
دادستان پاوه گفت: قطعاً با تخلفات و جرایم این اشخاص برخورد قاطع می گردد و باید پاسخگوی رفتار ناشایست خود باشند.

به گزارش هزارماسوله ، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت ؛ فیلم منتشر شده راجع به ضرب و جرح احدی از شهروندان توسط مأمورین نظامی مستقر در سه راهی شهداء (ملندو) را ملاحظه کردم.

 

 نوید صحرایی افزود ؛جرم آن شخص هرچه که باشد هم، احدی از نظامیان حق ضرب و جرح وی را ندارند و صرفاً می‌بایست بر اساس قوانین و مقررات موضوع را به مراجع ذیصلاح اعلام نمایند و ملزم به رعایت و احترام به حقوق شهروندی اشخاص توأم با رأفت اسلامی می باشند.

 

 وی گفت ؛ قطعاً با تخلفات و جرایم این اشخاص برخورد قاطع می گردد و باید پاسخگوی رفتار ناشایست خود باشند.

 

 دادستان پاوه ادامه داد و گفت ؛شخص مصدوم هم در صورت تمایل می تواند با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه علیه مرتکبین شکایت نماید.

 

صحرایی افزود ؛ مراجع نظارتی نظامی مربوطه هم ملزم به رسیدگی درون سازمانی به تخلفات این اشخاص هستند و گزارش اقدامات را به دادستانی اعلام نمایند.

 

 وی تاکید کرد ؛آنچه که برای ما اولویت دارد رعایت قوانین و مقررات و اجرای دستورات قضایی صادره به نحو صحیح توسط ضابطین است و به هیچوجه اجازه تخطی و تخلف را نخواهیم داد و به جرائم مرتکبین در هر سمت و جایگاهی که باشند بدون اغماض رسیدگی خواهد شد.

 

 گفتنی است ساعاتی پیش فیلمی در شبکه های مجازی مربوط به ضرب و شتم یک شهروند توسط چند مامور نظامی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که باعث نارضایتی عمومی مردم شده است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد