برگزاری مراسم فرهنگی خانواده با موضوع عفاف و حجاب در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300284|14:14 - 1401/05/02
نسخه چاپی
برگزاری مراسم فرهنگی خانواده با موضوع عفاف و حجاب در پاوه
مراسم فرهنگی خانواده با موضوع عفاف و حجاب برای خانواده کارکنان سپاه ناحیه پاوه در سالن ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در این مراسم با اشاره به نقش خانواده ها در نیروهای مسلح گفت: خانواده ؛ کانون پرورش فرهنگ اسلامی و عامل ارتقای توان عملیاتی نیروهای مسلح است.

 

سرهنگ مسعود دوستی افزود: امروز در برهه ای از تاریخ قرار داریم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در صدد بر هم زدن کانون خانواده ها بر مبنای استفاده از جنگ فرهنگی و هجمه های فرهنگی هستند؛

 

وی گفت: این جنگ فرهنگی نه تنها عقاید و تفکرات بلکه هسته  مرکزی و دوام و استحکام خانواده را نشانه روی کرده و در این بین تنها راه مقابله با این گونه تهدیدات بصیرت افزایی و ارتقای سطح معنویت خانواده ها با توسل به خداوند است.

 

وی ادامه داد: باید زندگی خود را بر پایه حفظ و قوام اسلام بنا کنیم که لازمه این امر تشکیل یک خانواده متدین، مومن و با ایمان است که درک متقابل شاخصه ها در بین زوجین امری ضروری است.

 

سرهنگ دوستی در پایان گفت: تمامی فضای مجازی و استکبار و دشمن بدنیال این است که فرزندان و خانواده های ما، حجاب را با دستان خود بردارند.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: سواب مودت و دوستی در بین زن و مرد و اظهار محبت با هم ، از اعتکاف در مسجد بیشتر است.

 

حاج آقا جعفری با اشاره ویژگیهای زن مسلمان گفت: قرآن کریم شالوده زندگی سالم و شایسته را بر «معروف» می داند و به همه زنان توصیه می کند که چنین مبنایی را برگزینند.

 

وی گفت : اگر امروز هر کدام از ما ایفای نقش می کنیم و اگر کسی از ما موفق می شود ،قطعا همسر او پشت این موفقیت می باشد.

 

وی ادامه داد: امروز امنیت عفاف در جامعه روز به روز در حال کاسته شدن است و اگر عفت در جامعه کمرنگ شود آرامش از بین می‌رود و اگر آرامش نباشد زندگی‌ها رونقی ندارند.

 

وی در پایان گفت: این که اسلام همواره بر رعایت عفت و حجاب تاکید کرده است به دلیل آرامشی است که با رعایت این اصول به خود انسان‌ها می‌رسد و لازمه رسیدن به این ارامش پوشش مناسب و رعایت حجاب است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد