رییس مرکز بهداشت پاوه ؛

شرایط کرونا در شهرستان پاوه در حال تغییر است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300278|11:26 - 1401/05/02
نسخه چاپی
شرایط کرونا در شهرستان پاوه در حال تغییر است
حشمت کریمی ضمن اعلام این مطلب افزود موج جدید کرونا در راه است و لازم است همشهریان عزیز هر چه سریعتر برای تزریق دز یادآور و تکمیلی کرونا اقدام کنند.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس مرکز بهداشت شهرستان پاوه در گفتگگویی ب خبرنگر ما اعلام کرد با توجه به شیوع دوباره بیماری کرونا و آغاز موج جدید این بیماری در مناطق شرقی کشور و همچنین افزایش یکباره تعداد موارد بستری در تهران و سایر کلان شهرها و افزایش موارد مرگ ناشی از آن  در صورتی که مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند و بدون توجه به هشدارها در مکان های بسته و تالارها و مراسمات فاتحه خوانی  حضور گسترده داشته باشند در آینده نزدیک با بحران جدی ناشی از شیوع دوباره  کرونا روبرو خواهیم بود.

 

وی افزود متاسفانه موارد نتایج مثبت در شهرستان نیز رو به افزایش است و با توجه به تغییر فعالیت ویروس  وانتقال سریع این بیماری  در صورتی که یکی از اعضایی خانوار مبتلا شود به سرعت  سایر اعضا هم درگیر خواهند شد و از طرفی

ترددهای غیرضروری شهروندان در مناطق مختلف شهر باعث می‌شود افراد ناقل بیماری، ویروس را بیشتر به دیگران منتقل کنند و همین امر گسترش بیشتر بیماری را درپی خواهد داشت.

 

وی در ادامه  اعلام کرد  بی توجهی مردم و سرد شدن آنها نسبت به رعایت نکات بهداشتی عامل اصلی این وضعیت است. وضعیتی که ادامه آن می‌تواند در آینده تبدیل به یک بحران غیر قابل  مهار شود.

 

حشمت کریمی افزود بهترین راه کاهش عوارض کرونا تزریق واکسن است بنابراین از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم در اولین فرصت واکسیناسیون خود را تکمیل کنند  کسانی تاکنون واکسن نزده‌اند  برای تزریق واکسن تردید را کنار گذاشته و نسبت به تزریق واکسن اقدام نمایند، همچنین افرادی که اقدام به تزریق واکسن نموده اند جهت تزریق واکسن یادآور و تکمیلی در اولین فرصت به مراکز و خانه های بهداشت اقدام نمایند.

 

 رییس مرکز بهداشت با اعلام اینکه واکسن به اندازه کافی در دسترس می باشد   از همه شهروندان عزیز خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی درصورت بروز علایم  بیماری به مراکز خدمات جامع سلامت و مرکز ۱۶ ساعته  واقع  در اورژانس  بیمارستان  قدیم مراجعه نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد