معاون رئیس جمهور:

تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300275|20:20 - 1401/04/23
نسخه چاپی
تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه
معاون رئیس جمهور در بازدید از مخزن ابرسانی سراب هولی گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه انتقال آب هانه کوان به پاوه اختصاص یافت.

به گزارش هزارماسوله ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه نیمه تمام انتقال آب هانه کوان پاوه خبر داد.

 

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه مخزن نیمه کاره انتقال آب هانه کوان، اظهار کرد: صحبت‌هایی با فرماندار پاوه و استاندار کرمانشاه برای پیشبرد پروژه انتقال آب هانه کوان مطرح شده است.

 

 وی افزود: در جلسه شورای اداری عصر امروز بررسی پروژه‌های مصوب بیست و هشتمین سفر ریاست جمهوری و مخصوصاً پروژه نیمه تمام انتقال آب هانه کوان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مخزن نیمه تمام انتقال آب هانه کوان در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: در تلاش هستیم با تکمیل این پروژه ساکنین این منطقه از آب آشامیدنی برخوردار شده و نگران تأمین آب آشامیدنی خود نباشند و در سفر بعدی رئیس جمهور شاهد بهره‌برداری از پروژه بوده و این پروژه به اتمام رسیده باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد