دادستان پاوه خبر داد:

تشکیل پرونده قضایی برای اهانت کنندگان به مردم نجیب پاوه/برخورد قاطع قضایی و پیگرد مرتکبین در دستور کار

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300262|21:08 - 1401/04/06
نسخه چاپی
تشکیل پرونده قضایی برای اهانت کنندگان به مردم نجیب پاوه/برخورد قاطع قضایی و پیگرد مرتکبین در دستور کار
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از تشکیل پرونده قضائی برای اهانت کنندگان و منتسب کنندگان موضوعات کذب و واهی به مردم نجیب شهرستان پاوه و پیگرد مرتکبین خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،دادستان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: اخیراً از سوی دو نفر از پزشکان خانم شاغل در شهرستان، ادعاهایی مبنی بر ایجاد مزاحمت و تعرض به ایشان در محیط کار به صورت گسترده و دامنه دار در فضای مجازی منتشر گردیده است و به همین سبب، عده ای دیگر در قالب حمایت از ایشان اقدام به انتشار مطالب و محتوای اهانت آمیز و انتساب موضوعات کذب و واهی نسبت به مردم نجیب این شهرستان نموده اند.

وی ضمن تقبیح و محکوم نمودن این قبیل اقدامات و رفتارهای ناپسند و غیراخلاقی، یادآور شد؛ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه به محض اطلاع از موضوع و دریافت اطلاعات آن، نسبت به جمع آوری مستندات اقدام و با تشکیل پرونده و صدور دستورات قضایی لازم به پلیس فتا، تحقیقات خود را جهت شناسایی هویت و تعقیب قضایی این اشخاص آغاز نموده است.

دادستان پاوه تاکید کرد؛ علیرغم دعوت مکرر از پزشکان خانم مذکور جهت طرح شکوائیه و رسیدگی به ادعاهای ایشان، به دلایل مبهم، تاکنون از مراجعه به دادگستری خودداری ورزیده اند، لیکن در صورت مراجعه ی آنها، قطعاً به شکایت ایشان نیز به قید فوریت رسیدگی خواهد شد.

صحرایی گفت ؛لذا ضمن دعوت از همه ی مردم شریف شهرستان پاوه جهت بردباری و حفظ آرامش خود و عدم پاسخگویی شخصی به اهانت های این قبیل افراد در فضای مجازی، این اطمینان داده می شود که دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه تمام تلاش و توان خود را جهت شناسایی و پیگرد مرتکبین و برخورد قاطع قضایی به کار خواهد گرفت و متعاقباً جهت تنویر افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد گردید.

گفتنی است حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در خطبه های این هفته نماز جمعه از دستگاه قضایی و دادستان محترم خواستار ورود سریع و قاطع را به موضوع داشتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد