تقدیر وتمجید شورای اسلامی روستای شرکان از سردار آسیابانی

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300254|09:57 - 1401/03/30
نسخه چاپی
تقدیر وتمجید شورای اسلامی روستای شرکان از سردار آسیابانی
خدمت به مردم بالاترین کارها است که خیر دنیا و آخرت در آن است و هستند بزرگانی که پای درد ها و رنج های مردم می نشینند و با هر درجه و پله و پایه و مرتبه ای که دارند خود را خادم مردم می دانند.

به گزارش هزارماسوله ،سردار محرومان جناب آقای آسیابانی یک از آن بزرگ مردان است که به ندای ملت محروم لبیک گفته و عصر چهارشنبه شخصا به شرکان آمد و از نزدیک سیمای محرومیت از اوضاع روستای ثبت جهانی هورامان مشاهده فرمودند.

 

در فضای صمیمی و گرم پای صحبت‌های مردم و شورای اسلامی روستا نشستند وضعیت نابسامان فاضلاب و تخریب باغات و خسارات وارده به جوی آب وجاده ویران شده و رها شده روستا به بخش  رویت نموده که مطالبه همه روستاهای منطقه و بخش مرمت و آسفالت ان است عبور نموده و بازدید کردند و مزار ویران شده قبور مومنین و شهدا را از نزدیک دیدند و سخت متاثر گردیدند.

 

بعداز نشستن پای حرف مردم و گوش دل سپردن به خواسته های آنان در جو توام با رضایت مردم از آنان خداحافظی نموده و مورد بدرقه قرار گرفتند.

 

نتیچه پیگیری ها و حضور ایشان در کاهش آلام مردم و رفع موانع و کارگزاری پل و اقدامات دیگر در ادامه رسیدگی به آنان و خواسته از مسولان در رفع موانع و تنگناها در روزهای آینده به اطلاع مردم و افکار عمومی خواهد رسید.

 

شورای اسلامی روستای شرکان و دیگر روستاهای اطراف و همسایه آن مراتب امتنان و تشکر خود را از جناب سردار ابراز نموده و انتظار دارد مسولان بخش و شهرستان نسبت به انجام وظایف خود به مانند سردار  آسیابانی خدا و خلق خدا را بر هر امر دیگری مقدم بدانند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد