همایش روانشناسی دکتر انوشه و رزمایش کمک های مومنانه در پاوه برگزار شد

کد خبر: 300241|11:19 - 1401/03/09
نسخه چاپی
همایش روانشناسی دکتر انوشه و رزمایش کمک های مومنانه در پاوه برگزار شد
همایش بزرگ روانشناسی دکتر انوشه و رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه (در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله) در شهر بانه وره پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،در این همایش فرماندار شهرستان پاوه در همایش روانشناسی دکتر انوشه و همایش کمک های مومنانه که در شهر بانه وره برگزار شد در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: خداوند یکی از مسائل و مواردی را که در قران بالغ بر ۱۰۰ بار تکرار کرده است بحث انفاق و صدقه و مشتقات آن است. 

دکتر اردشیر رستمی با اشاره به آیه ای از قران کریم افزود: خداوند می فرماید کسانی که اموالشان را در راه خدا انفاق می کنند اموال آنها همانند یک دانه است که تبدیل به خوشه خواهد شد. 

وی گفت: پیامبر گرامی اسلامی می فرماید، صدقه دهید و با صدقه با خدا تجارت کنید ، چرا که صدقه باعث طول عمر انسان و برکت در زندگی خواهد شد. 

دکتر رستمی با بیان اینکه تزکیه و طهارت انسان از اولین اثرات معنوی انفاق است گفت: مغفرت گناهان و رسیدن به روح و روانی ارام از دیگر اثرات معنوی انفاق است. 

۳۰۰ بسته کمک های مومنانه در شهر بانه وره توزیع شد 

سردار ناصر محمدی نیز در این همایش در سخنانی اظهار داشت: خداوند به ما می فرماید که انفاق کنید و پاداش انفاق خود را از من بگیرید. 

وی افزود: خداوند این انفاق را هزار برابر خواهد کرد. 

این خیّر گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید کرده اند که برای مردم‌ محروم، کمک های مومنانه داشته باشید و بنا به گفته معظم له ان شاالله مردم از این وضع پیش آمده خلاص خواهند شد. 

وی گفت: ۷۰ درصد بسته ها و کمک های مومنانه که امروز در این شهر توزیع شده است، توسط جناب دکتر انوشه برای این منطقه محروم تهیه شده است. 

سردار محمدی با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا و خانواده شهدا است گفت: یک روزی همین مردم مرزی در مقابل صدام با اقتدار ایستادند. 

در ادامه دکتر محمود انوشه هم به ایراد سخنرانی خود پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد