فرماندار پاوه:

فتح خرمشهر تمامی اتاق فکر نظامی صدام و مستشاران غرب را به هم ریخت/تبیین روشنگری و مسائل و مشکلات توسط رسانه ها جهاد تبیین است

سرویس: سیاسیکد خبر: 300234|18:20 - 1401/03/04
نسخه چاپی
فتح خرمشهر تمامی اتاق فکر نظامی صدام و مستشاران غرب را به هم ریخت/تبیین روشنگری و مسائل و مشکلات توسط رسانه ها جهاد تبیین است
بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر نشست بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم در پاوه برگزار شد

به گزارش هزارماسوله ،بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر نشست بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردم در پاوه برگزار شد.

در این مراسم فرماندار شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: رنگ عملیات بیت المقدس در میان سایر عملیاتها بخاطر دو خصیصه که این عملیات از نظر پلوتیک های نظامی غیر قابل امکان بود و دیگری  دشمنان ما برای بقیه خاک کشور و تصرف و تجاوز به این سرزمین خواب های زیاد دیده بودند  رنگ ویژه ای داشت.

اردشیر رستمی افزود: این عملیات بیت المقدس که یک امر محالی بود به بالاترین شکل اتفاق افتاد و امام در ان زمان ؛ازاد سازی خرمشهر را بدست خدا و امدادهای غیبی اعلام کرد.

وی ادامه داد: ما در این عملیات و دیگر عملیاتهای هشت سال دفاع مقدس، رد پای امدادهای غیبی را به وضوح دیده ایم و رزمندگان ما با عشق و علاقه و با دل های پاک در مقابل دشمنان شهید می شدند.

وی اضافه کرد: برای خرمشهر طراحی زیادی انجام شده بود و اتاق فکر نظامی صدام با ترکیبی از مستشاران غرب تشکیل شده بود که فتح خرمشهر تمام پوشالی آنها را به هم ریخت.

دکتر رستمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با بیان اینکه قران اولین تبیین کننده و پس از آن پیامبران ما تبیین کننده بودند گفت: گام دوم انقلاب جهاد تبیین بود و این جهاد تبیین که جهاد گفتمان سازی هم هست در دنیا ضرورت دارد و این موضوع را نباید ساده و عادی انگاری نگاه کنیم/

فرماندار شهرستان پاوه تصریح کرد: نتیجه این جهاد تبیین اصلاح و تحول است و همه ما باید در این جهاد شرکت کنیم .

دکتر اردشیر رستمی با بیان اینکه رسانه های ما باید در تقویت سواد رسانه ای در خط مقدم قرار بگیرند گفت: امروز رسانه های ما باید به عنوان پیش قراول موضوع سواد رسانه ای مردم را روشنگری کنند تا جرائمی که در جامعه نو ظهور هستند با جهاد تبیین حل شوند.

وی افزود: جهاد تبیین این است که رسانه های ما به تبیین روشنگری و مسائل و مشکلات و راهکارها بپردازند.

وی اضافه کرد: رسانه دشمن از کار نمی افتد و هزاران رسانه خبری و تصویری در حال پردازش این خبرهای و القائات شیطانی برای مردم ما هستند که متاسفانه همین القائات بر بسیاری از افراد جامعه ما تاثیر می گذارند.

فرماندار شهرستان پاوه گفت: صدای دشمن و تبلیغ و تحلیل غلط دشمن بر بسیاری اثر گذار خواهد بود اگر ما قبل از آنها به روشنگری نپردازیم.

دکتر اردشیر رستمی با بیان اینکه دشمن برای مردم و جوانان ما همیشه برنامه دارد و هیچوقت نسبت به ما خواب ارامی ندارد گفت: ترور شهید صیاد خدایی در چند روز اخیر که جزء نخبگان بود توسط عوامل استکبار را محکوم می کنیم.

وی افزود: دشمن هر روز در کمین ما بوده و با ترور دانشمندان و بسیجیان و صاحب ایده به دنبال القائات شیطانی خود بر مردم ما است.

وی با اشاره به اینکه امروز هم دشمنان برای مردم و جوانان ما برنامه دارند گفت: باید با بصیرت افزایی و مطالعه و با حرکت در مسیر انقلاب و در زیر پرچم ولایت مسیر درست را تشخیص و تحت تاثیر القائات و نقشه های دشمنان قرار نگیریم.

فرماندار پاوه در پایان گفت: کشورهایی که مدافع حقوق بشر هستند جوانان ما را در تهران ترور می کنند که اگر این اتفاق در دل امریکا و اسرائل بیفتد تمام شیپورهای انها به نواختن اهنگهای حقوق بشر می پردازند اما جوان ایرانی را ترور و کسی این ترورها را محکوم نمی کند.

در ابتدای این مراسم هم فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن خیر مقدم به ارائه سخنانی در رابطه با عملیات بیت المقدس پرداخت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد