مروری بر خاطرات؛

معلمی بعد از ۴۶ سال به جمع دانش آاموزان خود رفت/بازسازی دو کلاس قدیمی در مدارس شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300221|15:56 - 1401/02/22
نسخه چاپی
معلمی بعد از ۴۶ سال به جمع دانش آاموزان خود رفت/بازسازی دو کلاس قدیمی در مدارس شهرستان پاوه
به مناسبت هفته ی معلم کلاس دوم دبستان محمد زاهد ضیایی سال 1355 و کلاس سال اول دبیرستان درس زیست شناسی مدرسه ی ام المؤمنین عایشه (رض) در سال 1371 با حضور دانش آموزان و معلمان آن زمان بازسازی شد.

به گزارش هزارماسوله ،به مناسبت هفته ی معلم کلاس دوم دبستان محمد زاهد ضیایی سال 1355 و کلاس سال اول دبیرستان درس زیست شناسی مدرسه ی ام المؤمنین عایشه (رض) در سال 1371 با حضور دانش آموزان و معلمان آن زمان بازسازی شد.

 در یک اقدام خلاقانه  دانش آموزان کلاس دوم دبستان محمدزاهد ضیایی بعد از 46 سال و دانش آموزان سال اول دبیرستان سال 1371 در سر کلاس خانم معلمشان حاضر شدند تا هم خاطرات را زنده کنند و هم از معلمشان تقدیر کنند .

 

در این مراسم خانم بهیه نقشی نیا معلم پایه ی دوم سال 1355 مدرسه ی محمد زاهد ضیایی در سر کلاسی حاضر شد که دانش آموزانش با  یک وقفه ی 46 ساله به کلاس درس آمده بودند.

 

در ابتدای این کلاس خانم معلم به یاد آن روزها حضور غیاب انجام داد و دفتر تکالیف دانش آموزان را بررسی کرد. سپس یاد دوتن از همکلاسی های شهید و دو تن از همکلاسیها که فوت شده بودند گرامی داشته شد.

 

سعدی فتاحی  ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان که خود نیز  یکی از دانش آموزان  آن کلاس بود در خصوص این اقدام گفت : در آموزش و پرورش شهرستان پاوه برای هفته ی معلم امسال برنامه های غیر متمرکز و متنوعی تدارک دیده شده بود و این اقدام هم در راستای تکریم معلمان پیشکسوت و یادآوری زحمات معلمین به دانش آموزان سابق ودیگر افراد جامعه بود.

 

در جایی دیگر و در دبیرستان دخترانه ی  ام المؤمنین (رض) دانش آموزان سال اول در کلاس درس زیست شناسی خانم معلم فرخنده ضیایی حاضر شدند و همچون گذشته پای صحبت های شیرین معلمشان نشستند.

 

معلم و هرکدام از دانش آموزان خاطراتی از آن زمان تعریف کردند و ساعات بسیار خوشی را با هم سپری کردند.

 

در پایان هر کدام از مراسمات جوایز نفیسی به معلمان مذکور اهدا گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد