آیین تقدیر از معلمان سر آمد و پیشکسوت در آموزش و پرورش منطقه نوسود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300217|10:24 - 1401/02/19
نسخه چاپی
آیین تقدیر از معلمان سر آمد و پیشکسوت در آموزش و پرورش منطقه نوسود
آیین تجلیل و تقدیر از معلمان و پیشکسوتان منطقه ای با حضور بخشدار نوسود، شورای آموزش و پرورش و روسای ادارات ، شهرداران نوسود ، نودشه ، شوراهای اسلامی شهرهای نوسود ونودشه ، معاونین و سایر کارشناسان اداری در محل سالن جلسات اداره تشکیل گردید .

به گزارش هزارماسوله ،نجیب ویسی رئیس آموزش وپرورش در این مراسم با تبریک هفته معلم به پیشگاه همه معلمان منطقه نوسود، و گرامیداشت یاد وخاطره معلم شهید مرتضی مطهری  و معلمان ودانش آموزان شهید  گفت: معلم در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه بسیار رفیع و ارزشمند برخوردار است و آن را در دیدگاه مقام معظم رهبری که فرمودند« معلمان را افسران پیشرفت کشور هستند»، می‌توان به وضوح دید.

ویسی در ادامه نقشه راه دولت مردمی سیزدهم و. وزارت  آموزش و پرورش را حرکت بر مبنای سند تحول بنیادین دانست و هدف از این سیاست را تربیت تمام ساحتی دانش آموزان  دانست .

وی توضیح داد: در سند تحول بنیادین برای شان و جایگاه معلمان نقش بسیار ارزشمندی لحاظ شده و در واقع معلمان محور اصلی این برنامه هستند.

ایشان در ادامه با اشاره به حضور جمعی از پیشکسوتان در مراسم، آنان را از ذخایر دوران دفاع مقدس دانست وبا بیان اینکه این عزیزان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی نموده اند ، هم در سنگر تعلیم وتربیت حضور داشته اند و هم در سنگر دفاع مقدس بوده اند و اجازه نداده اند کلاس های درس با توجه به توپ باران ارتش بعثی  عراق  در منطقه کلاس های درس تعطیل شوند بنابر این انتظار می رود که جامعه قدردان زحمات این قشر عزیزو گرانقدر باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش با اشاره پشت سر گذاشتن دو دوره در بعداز انقلاب  برای فرهنگیان منطقه یکی دوران هشت سال  دفاع مقدس وجنگی بودن منطقه که معلمان عزیز کلاس ها را تعطیل نکردند ویکی هم دوران سخت بیماری منحوس کرونا با توجه به غیر حضوری  بودن مدارس در کلاس درس اما معلمان با گذشت از اوقات فراغت خود اجازه ندادند که دانش آموزان از تدریس غافل شوند وجانانه  در شبکه شاد به وظایف خود عمل کرده وبه تدریس خود بدون وقفه تحصیلی ادامه دادند.

نجیب ویسی در ادامه با اشاره به تلاش و زحمات معلمان منطقه در دوران کرونا، گفت: امروز در اینجا جمع شدیم تا از ۶ معلم سرآمد و همچنین جمعی از  پیشکسوتان منطقه  تجلیل کنیم.

بعداز سخنان رئیس آموزش وپرورش متین شهابی بخشدار بخش جدید نوسود  پس از  تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم ،با بیان اینکه جامعه مدیون کار معلمان است گفت باید به جایگاه فرهنگیان ارج نهاد وبا حضور خود درمدارس وکلاس های درس از این عزیزان قدردانی شود، وی همچنین خواستار ارتباط هرچه بیشتر اولیا با فرهنگیان شد.

در ادامه مراسم  هرکدام از پیشکسوتان بازنشسته اشاره ای به خدمت خود دردوران معلمی خود نمو دند وخاطراتی از حضورشان در دوران دفاع مقدس وچگونگی حضورشان در کلاس های درس را برای معلمان نسل جدید وسرآمد منطقه وحاضرین در مراسم بیان نمودند.

درپایان از پیشکسوتان وهمچنین معلمان سرآمد با لوح تقدیر وهدایای از آنها تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد