بمناسبت هفته سلامت؛

برگزاری جلسه هم اندیشی با سمن ها و انجمن های مردم نهاد پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300216|10:19 - 1401/02/19
نسخه چاپی
برگزاری جلسه هم اندیشی با سمن ها و انجمن های مردم نهاد پاوه
جلسه هم اندیشی با سمن ها و انجمن های مردم نهاد پاوه به مناسبت هفته سلامت برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،با ریاست فرشاد شیخی معاون فرماندار پاوه و با حضور مدیر شبکه و رییس مرکز بهداشت پاوه،دکتر برهان ولدبیگی از فعالین زیست محیطی، شهرداران شهرهای شهرستان و نمایندگان سمن ها و انجمن های مردم نهاد جلسه هم اندیشی در خصوش راهکارهای ارتقای سلامت عمومی و مشارکت پذیری مردمی  به مناسبت هفته سلامت برگزار گردید.

 

دکتر فاروق سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه در این جلسه با اشاره به شعار  امسال هفته سلامت با عنوان (سیاره ما، سلامت ما) اهمیت و جایگاه سمن ها را در دستیابی به اهداف عالی نظام سلامت به ویژه در افزایش مشارکت پذیری عمومی در موضوعات مرتبط با سلامت مهم و ارزشمند برشمرد.

 

فرشاد شیخی معاون سیاسی فرماندار شهرستان نیز در این جلسه جایگاه سمن ها را بسیار تاثیرگذار عنوان و ضمن تبریک هفته سلامت بر اجرای برنامه های اثرگذار در این هفته بر ارتقای سطح سلامت عمومی تاکید نمود.

 

 نمایندگان سمن های فعال،فعالین زیست محیطی و  انجمن های مردم نهاد هم در این جلسه نظرات خود را در زمینه مهمترین اهداف و مشکلات مرتبط با سلامت و محیط زیست بیان و راهکارها و پیشنهادهایی جهت گرامیداشت هفته سلامت بیان نمودند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد