برگزاری محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری زندانیان در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300193|00:50 - 1401/02/08
نسخه چاپی
برگزاری محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری زندانیان در پاوه
محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری زندانیان شهرستان پاوه در زندان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری زندانیان اورامانات در زندان این شهرستان با حضور امام جمعه پاوه ؛ مدیر کل زندان های استان کرمانشاه فرماندار؛ فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه ؛ رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: ماه رمضان دارای سه امتیاز نزول قرآن کریم ؛ شبهای لیله القدر و ذکر آن در قرآن نسبت به دیگر ماههای سال قمری است.

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه زندان می تواند کانون ارشاد یا دانشگاه فساد قرار گیرد گفت: حرفه آموزی زندانیان یکی از موارد مهمی است که باید به ان توجه شود و مسئولان نیز بستر را برای پذیرش آنان پس از زندان در جامعه فراهم کنند.

پوریانی مدیر کل زندانهای استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسم سنت حسنه افطاری برای زندانیان ، حضور و ملاقات با یکدیگر و بهره مندی از این فرصت برای بازپروری زندانیان است.

وی افزود: برای زندانیانی که دوره زندان آنها به اتمام می رسد این آمادگی را داریم که تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ بهره کم برای ایجاد اشتغال برای انها واگذار کنیم.

در ادامه دادستان شهرستان پاوه نیز به ارائه سخنانی پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد