ماموستا مبارکشاهی در نشست دینی دانش آموزان:

اهداف برنامه های فضای مجازی و ماهواره به انحراف کشاندن جوانان ما است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300190|14:30 - 1401/02/07
نسخه چاپی
اهداف برنامه های فضای مجازی و ماهواره به انحراف کشاندن جوانان ما است
نشست دینی با حضور ماموستا ملا احمد مبارکشاهی امام جمعه شهر نودشه وریاست آموزش وپرورش منطقه نوسود و جمعی از دبیران برای دانش آموزان متوسطه دوم دبیرستان شهید چمران نودشه به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل خوابگاه شهید چمران برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، در ابتدا نجیب ویسی رئیس آموزش وپرورش منطقه نوسود ضمن عرض خیرمقدم  ،  سخنانی در راستای هدف از برگزاری این نشست و توصیه های لازم در این خصوص به دانش آموزان وحاضرین ارائه نمود .

در ادامه حاج ماموستا ملا احمد مبارکشاهی  امام جمعه شهر نودشه با بیان اینکه شهر نودشه بعنوان شهری مذهبی وعلمی وفرهنگی می  شناسند متاسفانه بیش از جاهای دیگرمورد هجمه دیگران و  افراد منحرف است، لذا با توجه به اینکه فضاهای مجازی و ماهواره ها که در خانه های ما جاخوش کرده اند برنامه های مختلفی را برای انحراف کشاندن جوانان ما دارند و شبانه روز تلاش می کنند تا بی دینی را در میان جوانان و جامعه رواج دهند.

وی با بیان اینکه  دین، قرآن ، خانواده ، مدرسه و مسجد محافظینی هستند که می توانند نقش مهمی در تربیت افراد بخصوص نسل جوان داشته و دارند ودر مقابل هجمه های گسترده دشمنان بسیار موثرند.

وی گفت:مدرسه ای که فرزندان ما در آنجا اخلاق فرا می گیرند ، خانواده و اولین مربیان بعد از خانواده نقش دوم تربیتی را دارند.

ماموسنا مبارکشاهی با اظهار به  اینکه خطر در کمین شما دانش آموزان عزیز وآینده سازان مملکت اسلامی میباشد باید بیش از پیش همواره  هوشیار باشید ، دوستان ناباب ، درکمین شما می باشند ، تا خدای نا خواسته شما را به انحراف بکشاند ، لذا بایدهوشیار باشید وبیش از پیش به مدرسه ، کتاب و درس خواندن علاقه مند شوید ،و تصمیم درست بگیرید، 

وی همچنین با بیان اینکه شهر نودشه زمانی حائز بهترین رتبه های کنکوری بوده است اضافه کرد: انتظار می رود شما دانش آموزان عزیزهمتی بیشتر را در این مسیر داشته باشید با توجه به پتانسیل های موجود،

وی اظهار داشت: در طول دوسال کرونا  مدارس ما ودانش آموزان ما دچار آسیب های درسی، تربیتی ،علمی فراوانی شده اند باید در فکر ترمیم این خلا بوجود آمده باشیم،

ماموستا مبارکشاهی در پایان گفت: انسان با نهادینه سازی ارزش های اخلاقی ومعنوی می تواند از ملائکه با لاتر رود و انسان های فاقد تربیت و دور از مسیر الهی تا مرتبه حیوانیت هم تنزل پیدا  می کند.

درپایان این مراسم به سه نفر از دانش آموزانیکه از لحاظ اخلاقی ، تربیتی ودرسی ودینی دارای ویژگی های چشمگیری بودند با اهدای هدایا مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد