از خانواده های معظم شهدا در پاوه تجلیل به عمل آمد+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300189|17:26 - 1401/02/06
نسخه چاپی
از خانواده های معظم شهدا در پاوه تجلیل به عمل آمد+تصاویر
طی مراسمی از چهار خانواده معظم شهدا در پاوه با حضور امام جمعه پاوه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش هزارماسوله ،طی مراسمی از چهار خانواده معظم شهدا شهید محمد کوهی؛ شهید عبدالباقی رشیدی؛ شهید علی کیخسروی و شهید محمد علی سلیمی با حضور امام جمعه پاوه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

بمناسبت ماه مبارک رمضان به همت سپاه ناحیه پاوه و بنیاد شهید و  با حضور امام جمعه پاوه ماموستا ملا قادر قادری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان حاج اقا جلیلیان، فرماندار پاوه دکتر اردشیر رستمی،  سرهنگ مسعود دوستی و حاج اقا جعفری فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه پاوه و رئیس بنیاد شهید پاوه از ۴ خانواده معظم شهدا دیدار انجام و در پایان به این چهار خانواده معظم شهدا با اهدای هدایا و چفیه متبرک و تمثال زیبای عکس شهید از جانب دفتر مقام معظم رهبری و یک جلد قرآن کریم به نمایندگی ماموستا قادری و حاج آقا جلیلیان  تقدیم و تشکر به عمل آمد.

 

در ابتدا در دیدار با خانواده معظم شهید محمد کوهی امام جمعه پاوه در سخنانی اظهار داشت: تکریم مقام والای خانواده شهدا، و پیگیری امور خانواده‌های آنان از رسالت‌های مهم مسئولان است.

ماموستا ملا قادر قادری گفت: قدردانی از خانواده شهدا عمل بسیار پسندیده ای است و نباید ایثارگری این عزیزان فراموش گردد، حضور در منزل شهدا به نشانه قدردانی از خانواده های آنهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: عظمت و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا و صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

حاج اقا جلیلیان افزود: خانواده های شهدا از سرمایه های انقلاب اسلامی و پشتوانه این نظام مقدس اند و حقیقتاً خانواده ایثارگران هستند که این انقلاب را زنده نگه داشته اند.

در ادامه با خانواده معظم شهید عبدالباقی رشیدی دیدار و از این خانواده نیز تجلیل به عمل آمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این دیدار گفت: مقام شهادت نصیب هرکسی نمی شود و زمانی که هرکس به این درجه رسید؛ بالاترین عزت را به همراه دارد.

وی افزود: امروز به محضر این خانواده های با عزت در این ایام مبارک رمضان و در آستانه کنگره بزرگ شهدای روحانی سراسر کشور رسیدیم و به عنوان وظیفه از این خانواده ها تجیلی به عمل آوریم.

وی با بیان اینکه راه و رسم شهدا را نباید فراموش کنیم گفت: اهدای چفیه تبرک شده مقام معظم رهبری به این خانواده ها هم به عنوان وظیفه خود می دانیم.

در ادامه با خانواده معظم شهید علی کیخسروی دیدار و از این خانواده نیز تجلیل به عمل آمد.

فرماندار پاوه نیز در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهداست. 

دکتر اردشیر رستمی با بیان اینکه شهدا نزد پروردگار خود روزی داده می شوند افزود: اگر بزرگواری و کرامت خانواده‌های شهدا و ایثارگری و از خودگذشتگی شهدای ما نبود امروز در این جایگاه استوار نبودیم.

در ادامه فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنان مبسوطی به مقام شامخ شهدا و جایگاه والای انها از منظر قرآن کریم پرداخت.

در  ادامه به دیدار خانواده معظم شهید محمد علی سلیمی نیز رفتند.

در پایان به این چهار خانواده معظم شهدا با اهدای هدایا و چفیه متبرک و تمثال زیبای عکس شهید از جانب دفتر مقام معظم رهبری و یک جلد قرآن کریم به نمایندگی حاج ماموستا ملا قادر قادری و حاج آقا جلیلیان  تقدیم و تشکر به عمل آمد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد