فرماندار پاوه: تضاعف حضور مردم در روز قدس بیانگر گرامی داشت ارمانهای امام است /برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس

سرویس: سیاسیکد خبر: 300185|00:57 - 1401/02/02
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: تضاعف حضور مردم در روز قدس بیانگر گرامی داشت ارمانهای امام است /برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز قدس
فرماندار پاوه گفت: تضاعف حضور مردم به نحوی بیانگر گرامی داشت ارمانهای امام و شهدا است و تداوم حقانیت مردم فلسطین در دفاع از سرزمین خود می باشد.

به گزارش هزارماسوله ،فرماندار شهرستان پاوه در جلسه  هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در سخنانی اظهار داشت: یکی از ابتکارات عظیم حضرت امام (ره) موضوع پرداختن و نگاه ویژه مسلمانان به روز جهانی قدس است که اخرین جمعه ماه رمضان را راهپیمایی در جهت حمایت مردم مظلوم فلسطین اعلام کرد.

اردشیر رستمی افزود: این روز متعلق به ایران نیست و متعلق به دنیای اسلام است و این ابتکار حضرت امام صرفا بخاطر دمیدن خون دیگری در شریان همه مسلمانان جهان بود .

وی ادامه داد: این ابتکار امام در مقابل تجاوزات صهیونیسم و به پشتوانه امریکای جنایتکار ؛ در راستای دفاع از حق در برابر باطل به نحو احسن صورت گرفته و جنایتهای انها نیز محکوم شده است.

فرماندار پاوه اضافه کرد: حضور ما در این راهپیمایی مثل همیشه پیام آور دفاع از حق و ارمانهای مردم فلسطین بوده و محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی و کودک کش بوده است.

رستمی با بیان اینکه دین ما زیر بار ظلم نخواهد رفت و برای ظالم هم کف نخواهیم زد افزود: ما با تبعیت از الگوی ایران اسلامی حرکت می کنیم و همیشه حق مردم فلسطین برای نظام مقدس بسان یک پرچم در دنیا بر افراشته شده است.

فرماندار پاوه گفت: از پیامهای دیگر راهپیمایی روز قدس این است که این کشور همیشه با اقتدار در مقابل استکبار قرار گرفته ؛ و با علم به اینکه امریکای جنایتکار و صهیونیسم به عنوان نوکر آن پشت این موصوع بوده اند ؛ ما از این ارمان و عقیده اسلامی نه تنها کوتاه نیامدیم بلکه سال به سال بر رونق راهپیمایی می افزاییم.

وی خاطر نشان کرد: تضاعف حضور مردم به نحوی بیانگر گرامی داشت ارمانهای امام و شهدا است و تداوم حقانیت مردم فلسطین در دفاع از  سرزمین خود می باشد.

رستمی با اشاره به حمله اخیر صهیونیست ها به نمازگزارانی که در جهت اجرای فرائض الهی بودند گفت:اقدامات صهیونیسم همیشه محکوم بوده و بخاطر این تجاوز آنها؛ با حضور مردم عزیز پاسخ داده خواهد شد.

وی در پایان گفت: پاوه همیشه پیش قدم بوده در خط مقدم دفاع از از ارمانهای انقلاب قرار داشته است.

در ادامه برخی از حاضرین نیز به ارائه سخنانی در رابطه با برگزاری راهپیمایی روز قدس در پاوه پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد