ماموستا قادری:

برخی حکام عربی آغوش خود را برای رژیم ظالم صهیونسیتی گشوده اند/ اسرائیل در مکان معراج پیامبر بزرگوار اسلام مانع برگزاری نماز می شوند

سرویس: سیاسیکد خبر: 300179|17:45 - 1401/01/26
نسخه چاپی
برخی حکام عربی آغوش خود را برای رژیم ظالم صهیونسیتی گشوده اند/ اسرائیل در مکان معراج پیامبر بزرگوار اسلام مانع برگزاری نماز می شوند
امام جمعه پاوه گفت: در کنار مشاهده ظلم رژیم صهیونیستی و عدم حمایت کشورهای عربی و اسلامی، شاهدیم که برخی حکام عربی و اسلامی آغوش خود را برای رژیم کودک کش و ظالم صهیونسیتی گشوده اند.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی و زخمی کردن تعداد زیادی از نمازگزاران گفت: در مقابل مظلومیت فلسطین چیزی جز آه و افسوس برای گفتن نداریم.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: بیش از ۷۰ سال است به فلسطین ظلم می شود و اگرچه بصورت شعاری و کمکهای محدود از سوی کشورهای اسلامی و عربی برخی حمایتها صورت گرفته، اما در این 70 سال شاهد هیچگونه اقدامی عملی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین از سوی هیچکدام از کشورهای عربی و اسلامی نبوده ایم.

وی گفت: با کمال تأسف در کنار مشاهده ظلم رژیم صهیونیستی و عدم حمایت کشورهای عربی و اسلامی، شاهدیم که برخی حکام عربی و اسلامی آغوش خود را برای رژیم کودک کش و ظالم صهیونسیتی گشوده اند.

ماموستا قادری اضافه کرد: برخی دیگر کشورهای اسلامی اگرچه ازاسرائیل فاصله گرفته اند اما به دلیل مشکلات خودشان آنها هم ؛ فلسطین و قدس را به کلی فراموش کرده اند.

وی ادامه دادند: این عوامل دست به دست هم داده اند و امروز شاهد هستیم که اسرائیل در مکان معراج پیامبر بزرگوار اسلام مانع برگزاری نماز می شوند .

امام جمعه پاوه افزود: شاید امروز وضع ظاهری حکومت های غربی خوب باشد  اما به واقع نارسایی در جامعه دارند و درون آنها پر از مشکلات و نارسایی است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه زکات در اصطلاح بخشیدن مال است اما در لغت به معنای رشد و پاکی آمده است گفت: زکات در ایین ما رکن رکین است و اهمیت ان به حدی است  که خداوند ۵۱ بار در قرآن کردیم در خصوص آن توصیه و تذگر داده است و پیامبر بزرگوار اسلام (ص) نیز بارها و بارها بر اهمیت آن تاکید فرموده است.

وی درپایان با بیان اینکه در قرآن کریم سنت الله برنامه پروردگار است گفت: خداوند می فرماید نماز بخوانید زکات دهید و امر به معروف و نهی از منکرکنید قطعا برکات خود را بر شما ارزانی می کنیم.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: دعا سرود رمضان و راه ارتباطی روزه داران با پروردگار است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد