رستمی خبر داد:

جذب اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان برای احداث زمین چمن مصنوعی در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300178|17:50 - 1401/01/24
نسخه چاپی
جذب اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان برای احداث زمین چمن مصنوعی در پاوه
فرماندار پاوه گفت: جهت احداث سالن ورزشی در چورژی مبلغ دو و نیم میلیارد تومان و جهت احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان پاوه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان جذب شده است.

به گزارش هزارماسوله ،سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه شغل معلمی شغل مقدسی است گفت: پیامبر بزرگوار اسلام(ص) می فرماید که من به عنوان معلم بر انگیخته شدم و هدف ایشان هم تربیت و اموزش به نسلی بود که ما امروز از بازماندگان آن طریقت هستیم و باید این راه و روش پیامبر بزرگوار را ادامه دهیم.

 

وی گفت: جهت احداث سالن ورزشی در چورژی مبلغ دو و نیم میلیارد تومان و جهت احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان پاوه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان جذب شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اعتبارات لازم برای بازسازی و کلنگ زنی مدرسه روستای خانقاه جذب شده است گفت: یک و نیم میلیارد تومان برای نوسازی مدارس شهرستان پاوه هم جذب اعتبار شده است.

 

فتاحی مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز در سخنانی گفت: ما در سال گذشته موفق به کسب رتبه سوم کنکور و پنجم امتحانات نهایی در استان شدیم.

وی افزود: تمهید مقدمات برگزاری ازمون استخدامی در ۱۵ اردیبهشت در قالب ۹ حوزه امتحانی برای ۱۰۰۰نفر آماده شده است.

وی گفت: در تعطیلات نوروزی بیش از ۳ هزار نفر در سطح مدارس پاوه اسکان داده شدند که با کمترین امکانات بیشترین استفاده را داریم و نیاز است این مدارس تجهیز شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد