کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پاوه با موضوع واکسیناسیون برگزار گردید

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300176|17:45 - 1401/01/24
نسخه چاپی
کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پاوه با موضوع واکسیناسیون برگزار گردید
با ریاست دکتر اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه و با حضور دکتر کرمی مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی،مهندس بیات ناظر عالی معاونت بهداشتی در شبکه پاوه،مدیر شبکه و ریاست مرکز بهداشت و مدیران ادارات جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پاوه با دو دستور کار بررسی وضعیت واکسیناسیون شهرستان و روستای سالم هجیج برگزار گردید.

به گزارش هزارماسوله  با ریاست دکتر اردشیر رستمی فرماندار شهرستان پاوه و با حضور دکتر کرمی مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی،مهندس بیات ناظر عالی معاونت بهداشتی در شبکه پاوه،مدیر شبکه و ریاست مرکز بهداشت و مدیران ادارات جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پاوه با دو دستور کار بررسی وضعیت واکسیناسیون شهرستان و روستای سالم هجیج برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار شهرستان ضمن تاکید بر اهمیت واکسیناسیون خواستار استفاده از حداکثر ظرفیت ها برای روشنگری در زمینه اثرات ویژه واکسیناسیون بر کنترل بیماری کرونا گردید.

 

نمایندگان معاونت بهداشتی دانشگاه نیز ضمن اعلام آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان پاوه برای انجام واکسیناسیون با حداکثر ظرفیت، خواستار مشارکت جدی تمام ادارات و ارگانها برای افزایش پوشش واکسیناسیون به عنوان یک ضرورت عمومی پیش از پیک جدید بیماری کرونا شدند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان به تفصیل آخرین وضعیت واکسیناسیون را تشریح و از همه مردم گرامی شهرستان دعوت نمودند تا هر چه سریعتر واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد