امام جمعه پاوه : همه ما تکلیف داریم به وظیفه خود در قبال رمضان عمل کنیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300166|22:37 - 1401/01/09
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه : همه ما تکلیف داریم به وظیفه خود در قبال رمضان عمل کنیم
حاج ماموستا ملا قادر قادری در جلسه هماهنگی ماه مبارک رمضان گفتند: با توجه به اینکه شروع ماه مبارک رمضان در فصل بهار است و منطقۀ ما از مناطق گردشگری است، بدون تردید شاهد ورود مهمانان زیادی به شهر و دیارمان خواهیم بود و ما تکلیف داریم در حد توان به وظیفۀ خود در قبال رمضان عمل کنیم.

به گزارش هزارماسوله ،در این جلسه حاج ماموستا ملا قادر قادری طی سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان گفتند : هدف از زحمت دوستان، برنامه‌ریزی برای ماهی است که تا چند روز دیگر مهمان خانه‌های ما می‌شود.

ایشان افزودند:با توجه به اینکه شروع ماه مبارک رمضان در فصل بهار است و منطقۀ ما از مناطق گردشگری است، بدون تردید شاهد ورود مهمانان زیادی به شهر و دیارمان خواهیم بود و ما تکلیف داریم در حد توان به وظیفۀ خود در قبال رمضان عمل کنیم. امید است خداوند متعال و رسول‌الله (ص) از ما راضی و ما نیز در کارمان موفق باشیم.

امام‌جمعۀ پاوه تصریح کردند:با توجه به اتفاقات اخیر در ایام عید می‌طلبد ما برنامه داشته باشیم؛ اگر برنامه‌ریزی نداشته باشیم، احتمالاً شاهد حریم‌شکنی خواهیم بود.

حاج ماموستا قادری با اشاره به هدف برگزاری جلسه ادامه دادند: هدف از زحمت دوستان برنامه‌ریزی برای ماه مبارک رمضان و تقسیم کار و سرکشی مستمر ادارات مربوطه و تشویق مردم از جانب علما و مسئولان ادارات و فعال کردن امربه‌معروف و نهی از منکر و برخورد با متخلفین در صورت اخلال و بی‌قانونی است.

ایشان افزودند: امیدوارم ماهی که در پیش داریم، بر همه مبارک باشد؛ ان شاء الله به برکت رمضان شاهد تمام شدن رنج بیماری کرونا باشیم و خداوند نیز دولت محترم را در بهبود وضعیت معیشت مردم موفق نماید.

در ادامه  فرماندار شهرستان پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: باید در این ماه برنامه ریزی هایی برای حفظ شعار اسلامی و حرمت این ماه با توجه به حضور مسافران و گردشگران در شهرستان ؛ رعایت شود.

اردشیر رستمی با بیان اینکه بازدیدها از اصناف سطح شهر باید موثر واقع شود.گفت: دین اسلام دین مهربانی است و برخوردها باید با کسانی صورت گیرد که ضمن تذکرات لسانی به آنها ؛همچنان از نظر رعایت ظواهر ماه مبارک رمضان؛ بدنیال قبح شکنی این ماه و روزه باشند.

لازهم به ذکر است در این جلسه سایر دوستان نظرات خود را بیان و در پایانآقای مصلح قادری مسئول ستاد نماز جمعۀ پاوهضمن بیان مطالبی، تصمیمات لازم را جمع بندی نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد