معاون وزیر میراث‌فرهنگی دردیدار با ماموستا قادری:

ثبت جهانی اورامانات یک اتفاق ملی بود که بخش مهمی از کشورمان را در بعد جهانی مطرح کرد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 300159|14:23 - 1401/01/04
نسخه چاپی
ثبت جهانی اورامانات یک اتفاق ملی بود که بخش مهمی از کشورمان را در بعد جهانی مطرح کرد
واحدی ضمن تشکر از ماموستا ملا قادر قادری به خاطر حمایت از ثبت جهانی هورامان / اورامانات، اظهار کرد: «این یک اتفاق ملی بود که بخش مهمی از کشورمان را در بعد جهانی مطرح کرد.

به گزارش هزارماسوله ،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دیدار با امام جمعه پاوه ضمن ابلاغ پیام مهندس ضرغامی اظهار کرد: «با توجه به عبور کشور از بحران کرونا و مجوز ستاد ملی کرونا، سفرهای نوروزی با حضور گسترده مردم آغاز شده است.

جواد واحدی افزود: «با توجه به بازدیدی که از استان کردستان داشته و آمارهایی که از استان کرمانشاه گرفته‌ایم، ظرفیت اقامتگاه‌ها، هتلها و حتی مدارس ما صد در صد پر شده است.

او افزود: «اتفاق بسیار خوبی که در این مناطق افتاده است، خدمات ویژه‌ای از سوی مردم محلی به مسافران نوروزی ارائه شده و مردم مهمان‌نواز منطقه به گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند.

واحدی ضمن تشکر از ماموستا ملا قادر قادری به خاطر حمایت از  ثبت جهانی هورامان / اورامانات، اظهار کرد: «این یک اتفاق ملی بود که بخش مهمی از کشورمان را در بعد جهانی مطرح کرد.

او ادامه داد: «با ثبتی که صورت گرفته در سه حوزه ماموریتی وزارتخانه اقدامات مهمی را برای اشتغال‌زایی، بازاریابی و برند سازی صنایع‌دستی و توسعه صادرات و تامین نیاز داخلی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: «همچنین توسعه زیرساخت‌های گردشگری اعتبارت خوبی را برای منطقه اضافه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر اقامت مردم در منطقه بیشتر شود علاوه بر درآمد بیشتر و شرایط اقتصادی منطقه را نیز دگرگون خواهد کرد.

واحدی تاکید کرد: «هدف ما در گردشگری رعایت موازین انقلابی و اسلامی است و سعی ما بر این است که دغدغه‌های فرهنگی بزرگان منطقه لحاظ شده و با حفظ فرهنگ عمومی جامعه فرهنگ غنی خود را اثبات کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد