جشن نوروز در نقطه صفر مرزی/ فرماندار پاوه: امروز حراست و حفاظت ار مرزهای نظام در پایداری کامل هست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300156|01:12 - 1401/01/01
نسخه چاپی
جشن نوروز در نقطه صفر مرزی/ فرماندار پاوه: امروز حراست و حفاظت ار مرزهای نظام  در پایداری کامل هست
فرماندار پاوه گفت: امروز حراست و حفاظت ار مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام و کمال بدست همه عزیزان در پایداری کامل هست و در این نقطه با حضور این عزیزان مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش هزارماسوله ،جشن نوروز ۱۴۰۱ در نقطه صفر مرزی مرخیل شهرستان پاوه با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان؛ جانشین فرماندهی تیپ تکاور انصار الرسول(ص) جوانرودو فرماندهی سپاه ناحیه پاوه در پایگاههای سپاه بخش باینگان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک آغاز سال نو اظهار داشت: سال جدید را با شعار مقام معظم رهبری به نام تولید دانش بنیان و اشتغالزایی با حضور رزمندگان و فرزندان و بسیجیان مرزبانی آغاز کردیم و از خداوند خواستاریم که امسال را بر مردم استان و شهرستان پاوه مبارک بگرداند.

اردشیر رستمی افزود: پیام فرزندان شما در نقطه صفر مرزی این است که ما بیدار هستیم که شما اسوده بخوابید .

وی گفت: امروز حراست و حفاظت ار مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام و کمال بدست همه عزیزان در پایداری کامل هست و در این نقطه با حضور این عزیزان مشکلی نخواهیم داشت.

رستمی ادامه داد: اگر نگاه چپی از طرف دشمن باشد از طرف فرزندان و عزیزان ما به خاک ساییده خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با برخی از پاسداران پایگاه مرخیل سپاه تیپ تکاور انصار الرسول(ص) گفت: در این نقطه صفر مرزی که شما عزیزان از مرزها پاسداری می کنید افتخار بزرگی است که حفظ انقلاب را سرلوحه کار خود دارید و امروز ما نیز این افتخار را داریم که در حضور شما باشیم.

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: افتخار ما هم سربازی است و همه ما سرباز نظام هستیم اما خدمت در مرز؛ اجر شما مرزداران را بیشتر خواهد کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد