اهدای ۳۱ فقره جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300150|15:00 - 1400/12/25
نسخه چاپی
اهدای ۳۱ فقره جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد پاوه
رئیس کمیته امداد شهرستان پاوه از اهدای ۳۱ فقره جهیزیه به نو عروسان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان خبر داد .

به گزارش هزارماسوله ،در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان پاوه فرماندار این شهرستان در سخنانی اظهارداشت: انچه که امروز اتفاق می افند هدیه امام راحل است که انقلابش انقلاب مستضعفین بود.

اردشیر رستمی با بیان اینکه این هدیه ؛ هدیه ای مبارک است افزود: این هدایا در واقع هدایای امام راحل و در راستای تداوم ارزش های بنیان نهاده مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه ضعف مالی ضعف کمبود شخصیت نیست گفت: اگر انسان پاکدامن و فقیر باشد؛ بهتر از ان است که از راه نامشروع پول بدست بیاورد.

رستمی گفت: اینده جهان و وارثان زمین؛ بدست مستضعفان خواهد بود.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در سخنانی اظهار داشت: ما هم اکنون سه هزار ۸۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد پاوه داریم که از این تعداد ۱۰۱۴ نفر سرپرست خانوار می باشند.

حسن شیخ الملوک افزود: امسال ۱۳۱ جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این سازمان در پاوه تهیه و ارائه شده است که از این مقدار ۱۴ جهیزیه به بانوان ازدواج مجدد تعلق گرفته است.

وی گفت: امروز نیز تعداد ۳۱ فقره جهیزیه با ارزش بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد .

وی افزود : این جهیزیه ها شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال ، تلویزیون ،گاز ، جارو برقی و ماشین لباسشویی است که ارزش هر فقره به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال می باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد