با حضور خیّر مدرسه ساز حاج محمد ایمانی و مسئولین شهرستانی و استانی ؛

مدرسه ی 9 کلاسه ی حاج محمد ایمانی دوریسان افتتاح شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300139|18:27 - 1400/12/16
نسخه چاپی
مدرسه ی 9 کلاسه ی حاج محمد ایمانی دوریسان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور خیّر مدرسه ساز، حاج محمد ایمانی و مسئولین ؛مدرسه ی 9 کلاسه ی حاج محمد ایمانی دوریسان افتتاح شد

به گزارش هزارماسوله ،طی مراسمی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه، مدیر آموزش و پروش و هیئت های همراه و همچنین خیّر مدرسه ساز حاج محمد ایمانی مدرسه ی 9 کلاسه ی دوریسان افتتاح شد.

در ابتدای این مراسم بعد از شنیدن آیاتی از کلام الله مجید و نواختن سرود ملی ؛ مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به مهمانان به ویژه حاج محمد ایمانی، از ایشان بابت ساخت مدرسه تشکر کرد . فتاحی اقدام انجام گرفته توسط حاج محمد ایمانی را مصداق باقیات و الصالحات دانست و از طرف دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان برای ایشان صحت و سلامت و طول عمر با عزت آرزو کرد.

در ادامه ی مراسم مرزبان نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان ،ضمن تشکر از اقدام پسندیده ی حاج محمد ایمانی گفت: این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنای 683 متر مربع در سه طبقه و ۵۰۰ مترمربع محوطه سازی و ۴ اتاق اداری و نماز خانه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال تکمیل شده است .

از این مقدار ۲۵ میلیارد ریال توسط خیر، حاج محمد ایمانی شمس اباد و ۱۵ میلیارد ریال از اداره کل نوسازی استان کرمانشاه تامین اعتبار شده است.

این مدرسه ۹ کلاسه دیوار حائل بتنی ۵ متری و ۳ متری،  6 مترطول دیوار سنگی 60 متر طول نرده کشی جمعا 120متر طول توسط شرکت خاکبان کرمانشاه با مدیریت صافی پور احداث شده است.

در ادامه افتخاری رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان، بالایی سرپرست فرمانداری ونیز امام جمعه ی دوریسان هم به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان مراسم هم لوح نقدیر و هدایایی از طرف دانش آموزان، اهالی محل ، آموزش و پرورش و فرمانداری و تندیسی از مجمع خیّرین مدرسه ساز استان به رسم یادبود به این خیّر اهدا شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد