تعداد 3200 اصله نهال در پاوه غرس می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300132|10:19 - 1400/12/14
نسخه چاپی
تعداد 3200 اصله نهال در پاوه غرس می شود
برنامه های هفته منابع طبیعی امسال با شعار ایران سرسبز_ایران قوی برگزار میگردد.

به گزارش هزارماسوله ، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما ضمن تبریک هفته منابع طبیعی گقت: حفاظت و مراقبت از منابع طبیعی به عنوان بستر حیات و بزرگترین موهبت الهی باید همواره مورد توجه و تاکید واقع گردد و ارتقاء فرهنگ حفظ و توسعه منابع طبیعی با آموزش های همگانی و مشارکت دوستداران طبیعت و تمامی آحاد مردم قابل تحقق میباشد.

سامان وسیمی افزود: هر ساله 15 تا 22 اسفند بعنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده و فرصتی برای ترویج و توسعه فرهنگ منابع طبیعی است .

وی گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاوه در نظر دارد در مدت این یک هفته با اجرای برگزاری برنامه های مشخص تعداد 3200 اصله نهال را در بین تمامی مردم توزیع نماید.

وی ادامه داد:  در اولین روز از این هفته همزمان با سراسر کشور در مورخه 15 اسفند ماه مراسم جشن روز درختکاری را با شعار ایران سرسبز ایران قوی در محوطه زمین چمن ورزشی نوریاب رأس ساعت 10 صبح با حضور فرماندار محترم و سایر مسئولین ادارات دولتی و سمن های زیست محیطی برگزار کند و همچنین از تمامی دوستداران طبیعت جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم نیز دعوت بعمل می آید.

وسیمی در پایان گفت: امیدورایم در این مناسبت به یاد آوریم همه ما در داشتن سرزمینی سبزتر سهمی داریم و حفظ درختان و کاشت هر نهال درخت، این کره خاکی را برای ادامه حیات مطمئن تر میسازد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد