تداوم وضعیت قرمز کرونا در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300130|10:05 - 1400/12/14
نسخه چاپی
تداوم وضعیت قرمز کرونا در پاوه
مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه از تداوم شرایط قرمز در شهرستان خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ، دکتر فاروق سلیمی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با اعلام شرایط رنگ بندی بیماری کرونا در هفته آتی متاسفانه شهرستان کماکان در وضعیت قرمز قرار دارد که باتوجه به در پیش بودن مسافرت های نوروزی و تعطیلات سال جدید می تواند تبعاتی منفی در ابعاد سلامت عمومی و اقتصادی برای شهرستان به همراه داشته باشد.

 

دکتر سلیمی با اعلام اینکه راه حل جادویی برای خروج از این وضعیت جز افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی وافزایش پوشش واکسیناسیون وجود ندارد ازهمه همشهریان گرامی خواست که رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند.

 

همچنین وی با توجه به وضع قوانین جدید در زمینه مسافرت و واکسیناسیون از همه همشهریان عزیزی که قصد مسافرت دارند خواست هر چه سریعتر جهت تزریق دوز سوم واکسن مراجعه نمایند.

 

دکتر فاروق سلیمی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در ادامه افزود:  افرادی که قصد مسافرت دارند هر چه سریعتر به مراکز و خانه های بهداشت مراجعه و دوز سوم واکسن خود را تزریق  نمایند وی با بیان اینکه محدودیت جدید تردد از بیستم اسفند ماه اجرا می‌شود گفت، افرادی که واکسیناسیون خود را تکمیل نکنند در صورت تردد بین جاده ای و عدم تزریق  دوز سوم  واکسن روزانه یک میلیون تومان جریمه  می شوند.

 

دکتر سلیمی همچنین با دعوت از اصناف و بازاریان برای تزریق دوز دوز سوم واکسن اعلام کرد  متصدیان واحد های صنفی در صورتیکه از تزریق دوز سوم واکسن خودداری کنند  بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا واحد صنفی آنها یک ماه تعطیل خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد