زندان جای مادران نیست

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300124|09:45 - 1400/12/05
نسخه چاپی
زندان جای مادران نیست
با پیگیری انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات و همت والای خیرین ، بانوی اوراماناتی که ضمانت بدهی یکی از بستگان و نزدیکان درجه یک خود را متقبل می شود و از پرداخت آن عاجز می ماند، راهی زندان نسوان کرمانشاه شد.

به گزارش هزارماسوله ،میله‌های فلزی زندان نباید گرمی دستان با محبت مادری را حس کند که برای عشق ورزیدن به خانواده، هزاران سختی را تحمل کرده است..

بسیاری از زنان حبس در زندان،دچار مشکلات حقوقی و مالی هستند که به واسطه همراهی آگاهانه یا اکثرا ناآگاهانه با مردان نزدیک خود،همچون همسر،پدر و یا برادر گرفتار حبس شده اند.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: مادر اوراماناتی آمد و فرزند ۵ ساله اش را بعد از روزها تحمل زندان در آغوش گرفت.

 

جلیل علیزاده افزود: این حکایت زندگی مادر مهربان و خواهر دلسوزی است که وفاداری و مردانگی می کند، اما سر از گوشه زندان در می آورد.

وی گفت: با پیگیری انجمن حمایت زندانیان پاوه و اورامانات و همت والای خیرین ، بانوی اوراماناتی که ضمانت بدهی یکی از بستگان و نزدیکان درجه یک خود را متقبل می شود و از پرداخت آن عاجز می ماند، راهی زندان نسوان کرمانشاه شد.

جلیل علیزاده افزود: با اطلاع از موضوع ، بلافاصله جشن کوچک گلریزانی برگزار و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری و به حساب زندان کرمانشاه واریز و این بانوی ساکن یکی از شهرهای اورامانات به کانون گرم خانواده بازگشت.

 

وی از حمایت و همراهی ماموستا اکرم سابقی برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه تقدیر کرد و گفت: دادستان عمومی و انقلاب پاوه نیز حمایت ویژه ای از انجمن دارند که تحولی بزرگ در فعالیت های انجمن صورت گرفته که قابل امتنان است.

 

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات همچنین عنوان کرد: انجمن برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد وکمک به خانواده زندانیان نیازمند ، همواره چشم به راه مساعدت خیرین نیک اندیش است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد