فرمانده مرزبانی کشور:

در یک هفته گذشته تعداد زیادی سلاح های جنگی در پاوه کشف و ضبط شده است/کشف بیش از یک تن مواد مخدر صنعتی در سراوان

سرویس: سیاسیکد خبر: 300081|16:52 - 1400/11/15
نسخه چاپی
در یک هفته گذشته تعداد زیادی سلاح های جنگی در پاوه کشف و ضبط شده است/کشف بیش از یک تن مواد مخدر صنعتی در سراوان
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: در یک هفته گذشته تعداد زیادی سلاح های جنگی و غیر جنگی که عمده آنها جنگی می باشد؛ با اقدام اطلاعاتی مناسب و امکانات و تجهیزات الکترونیکی ؛ کشف و ضبط شده است.

به گزارش هزارماسوله ،فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دنیا عظمت انقلاب اسلامی را پس از ۴۳ سال درک کرده است و نام ایران اسلامی در دورترین نقاط دنیا امید بخش است.

 

سردار احمد علی گودرزی افزود: یکی از وظایف اصلی مرزبانی دفاع از مرزها و حدود کشور است و ما امروز می بینیم که امنیت پایدار و توسعه یافته ای در سراسر کشور  وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه امروز در شهرستان پاوه حضور پیدا کردیم گفت: هنگ مرزی شهرستان پاوه یکی از هنگ های مهم و حساس مرزبانی کشور در غرب است که در یک هفته گذشته تعداد زیادی سلاح های جنگی و غیر جنگی که عمده آنها جنگی می باشد؛ با اقدام اطلاعاتی مناسب و امکانات و تجهیزات الکترونیکی ؛ کشف و ضبط شده کرده اند.

 

وی افزود: این یکی از تهدیداتی است که از جانب بعضی از کشورها بر علیه کشور ما وجود دارد که سلاح های جنگی را در  کشورهای همسایه تولید و به کشور ما ارسال می کنند که مرزداران ما با این متجاوزین مرزی برخورد خواهند کرد.

 

وی افزود: در سال جاری بیش از ۳۳۰ هزار متجاوز مرزی توسط مرزبانان ما که عمدتا در جنوب شرقی کشور بوده است دستگیر شده اند که در مجموع یک میلیون و ۱۱۵ هزار نفر متردد مرزی و یا متجاوز مرزی که در داخل کشور و یا در مرزهای کشور تردد کرده اند؛ دستگیر شده اند.

 

وی ادامه داد: در یک روز اخیر ۱۴۰ قبضه اسلحه در مرز ایران و پاکستان کشف و دو نفر از اشرار مجروح و دو دستگاه بی سیم و دو دستگاه خودروی تویوتا ضبط و یک نفر هم دستگیر شدند.

 

سردار گودرزی گفت: در منطقه سراوان هم در درگیری مرزبانان با قاچاقچیان ۷۲۰ کیلو شیشه و بیش از ۳۰۰ کیلو از پیش سازهای مواد مخدر صنعتی با مجروحیت دو نفر از قاچاقچیان؛ کشف و ضبط شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد