همایش ائمه جمعه و جماعات و روحانیون شهرستان پاوه برگزار شد+تصاوير

سرویس: سیاسیکد خبر: 300077|17:38 - 1400/11/14
نسخه چاپی
همایش ائمه جمعه و جماعات و روحانیون شهرستان پاوه برگزار شد+تصاوير
همایش ائمه جمعه و جماعات و روحانیون شهرستان پاوه با حضور امام جمعه و ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در همایش ائمه جمعه و جماعات که با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: علمای فقه می‌فرمایند: مأموریت تمام پیامبران بخصوص حضرت خاتم (ص) و جانشینان آن بزرگوار بر اساس ۵ اصل دین، نسل، عقل، نفس و مال بوده است. وظیفۀ ما علماست که دین را به خانه‌ها و دل و قلب مردم ببریم

ماموستا ملا قادر قادری افزود: ما روحانیون وظیفه‌داریم مردم را تشویق کنیم کسب حلال کنند و آنچه را به دست می‌آورند در مسیر مشروع و شرعی هزینه کنند.

وی گفت: ما باید زکات مسئولیت خود را بپردازیم.

ماموستا قادری ادامه داد: از آغاز انقلاب در بهمن 57 تا کنون ۴۳ سال است ما ایستاده‌ایم و ان شاالله ما هستیم و بوده‌ایم و خواهیم بود.

امام جمعه پاوه گفت: امیدوار هستم مسئولین محترم نظام هم علیرغم مشکلات موجود به فکر مردم باشند و در سال آینده شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت معیشت مردم باشیم که اگر اینگونه باشد قطعاً برای ما روحانیون هم مؤثر خواهد بود. چون اگر ما ببینیم وضع مردم خوب است، راحتتر صحبت خواهیم کرد.

در ادامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی برکات زیادی داشته است که در یک جلسه نمی توان ابعاد گسترده دستاوردهای انقلاب را توضیح داد.

حجت الاسلام جلیلیان گفت: عصر امام غبارزدایی از چهره دین و زمانی بود که یکی از وارثان رسول اکرم (ص) پرچم دفاع از قران و سنت را برداشت و اسلام ناب را به رخ دنیا کشید.

وی افزود: زمانی بود که در برابر دو ابر قدرت شرق و غرب؛ اسلام تجلی و مسلمانان عزت پیدا کردند و انقلاب ما به برکات زیادی دست یافت.

وی ادامه داد: یکی از برکات این انقلاب این است که در سایه در کنار هم قرار دادن مردم؛ عزت و اقتدار نصیب ملت ما شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد