مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه

انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست بود

سرویس: سیاسیکد خبر: 300076|17:24 - 1400/11/14
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست بود
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست بود.

به گزارش هزارماسوله ،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم جشن ملی ۱۴۰۰ که در سالن نهم دی ماه سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای برکات فراوانی بوده و نعمت های بسیار فراوانی داشته است که در یک جلسه ابعاد گسترده ن قابل بیان نیستو تبیین این واقعیت ها کتاب ها می خواهد.

حجت الاسلام جلیلیان افزود: جدایی ما از اصول و آرمان ها و اهداف انقلاب زماني بوده است كه اگر ما در جایی مشکلاتی داریم بخاطر سستی در اطاعت پذیری از ولایت بوده است.

وي گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی که در دنیا ملموس است اين بود كه انقلاب اسلامی باعث برهم زده شدن دو قطبی نظام لیبرالیسم و سوسیالیسم شد که قدرت سوم، این معادلات را بر هم زد و انقلاب ما اسلام ناب دو قطبی حاکم در دو دنیا را بر هم زد .

وی گفت: انقلاب اسلامی خط بطلانی بر تفکر جدایی دین از سیاست بود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما پایان مدت ها انحطاط تاریخ طولانی بود که در دوران دو پلهوی و قاجار ایجاد شده بود که مسلمانان در آن زمان تحقیر شده بودند و ملت ایران را ذلیل و خار کرده بودند.

وی اضافه کرد: پس از آن با انقلاب ما دین آمد و اسلام و قران را از انزوا نجات داد.

حجت الاسلام جلیلیلان گفت: عصر امام عصر غبارزدایی از چهره دین و زمانی بود که یکی از وارثان رسول اکرم (ص) پرچم دفاع از قران و سنت را برداشت و اسلام ناب را به رخ دنیا کشید.

وی تصریح کرد: یک زمانی مردم ما در خدمت امریکایی بودند اما امروز از برکت این انقلاب ما مستقل و برای خود تصمیم می گیریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی کشوري مستقل و با اقتدار در عرصه جهاني حضور داريم اما در مقابل، اسراییل با ادعای قدرت نظامی و گنبد آهنین خود؛ در جنگ با حزب الله لبنان، نابود شد.

در ابتدای این مراسم فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در سخنانی ضمن تبریک سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی و خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: هر انقلابی سه عنصر اصلی مردم، ایدئولوژی و رهبری دارد که هر کدام لازم و ملزم یکدیگرند و عدم هرکدام از این عناصر انقلاب محسوب نمی شود.

سرهنگ مسعود دوستی با بیان اینکه این سه عنصر در انقلاب ما وجود داشت افزود: نتیجه انقلاب ما سرایت انقلاب بود که پیر فرزانه انقلاب بیان فرمودند ؛ باید اتقلاب ما صادر شود.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی ما جهانی است و در حال گذر از مرحله سوم دولت اسلامی برای رسیدن به تمدن اسلامی هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد