برگزاری میزخدمت به مناسبت ایام ا..دهه مبارک فجر در پاوه+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300072|22:42 - 1400/11/12
نسخه چاپی
برگزاری میزخدمت به مناسبت ایام ا..دهه مبارک فجر در پاوه+تصاویر
با هماهنگی های بعمل آمده از سوی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان پاوه و به منظور ارتباط بیشترمردم ومدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ، میز خدمت در مسجد جامع محله چورژی با حضور برخی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ،با هماهنگی های بعمل  آمده از سوی ستاد دهه مبارک فجر  شهرستان پاوه و به منظور ارتباط بیشترمردم ومدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ، میز خدمت در مسجد جامع محله چورژی با حضور برخی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم معاون سیاسی فرماندار پاوه در سخنانی ضمن تبریک آغاز دهه فجر و سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: محرومیت زدایی همواره یکی از اهداف اصلی جمهوری اسلامی بوده است که در هر زمان با اعتبارات خاصی اقداماتی انجام شده است.

شیخی افزود: الحاق چهار روستا به شهر پاوه، یک سری امتیازات را برای این محلات جدید ایجاد کرده است که سعی ما همواره بر این است که مشکلات مردم را حل کنیم.

وی گفت: خیلی از مشکلات وجود دارد که مدیران می توانند برنامه ریزی خوبی برای رفع مشکلات داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی از خیابان های محله چورژی، آسفالت نشده است که بستر سازی این خیابان ها در دستور کار قرار خواهد گرفت اما در حال حاضر و در این فصل سال امکان پذیر نمی باشد.

وی اضافه کرد: در جلسات تنظیم بازار مقرر شده است که میدان میوه و تره بار در محل ترمینال قدیم جهت کاهش قیمت ها راه اندازی شود.

شیخی گفت: انقلاب ما به خاطر این بود که فاصله ای بین مسئولین و مردم نباشد،  و دهه فجر هم بهانه ای است که ما خودمان را به مردم نزدیک کنیم.

مقرر است که در  دهه مبارک فجر به مدت 10 روز هر رو یک مسجد بعد از نماز مغرب میز خدمت آماده پاسخگویی سوالات ؛ پیشنهادات ومطالبات مردم باشند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد