مهندس بالایی:

اوضاع ابتلا و بستری کرونا صعودی و نگران کننده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300067|22:12 - 1400/11/12
نسخه چاپی
اوضاع ابتلا و بستری کرونا صعودی و نگران کننده است
سرپرست فرمانداری پاوه گفت: اوضاع ابتلا و بستری کرونا صعودی و نگران کننده است .

به گزارش هزارماسوله ،سرپرست فرمانداری پاوه به خبرنگار ما گفت: سیر مراجعات ، ابتلا و بستری در پاوه افزایشی است که در صورت عدم رعایت زدن ماسک و استقبال سرد از گرفتن دز سوم واکسن به سرعت وضعیت به نارنجی و قرمز تغییر خواهد کرد .

 

بالایی با تاکید بر اینکه در انتظار تصمیمات جدید ستاد کرونا هستیم گفت: ادامه وضع موجود  ایجاد محدودیت های دوباره را اجتناب ناپذیر می کند .

 

وی عادی انگاری ، نزدن ماسک ، عدم استقبال از گرفتن دز سوم به بهانه ضعیف شدن ویروس را عامل وضع موجود دانست و از مردم عزیز ، متدین و فرهنگ دوست پاوه خواست ؛

۱_ برای کاهش تلفات و هزینه های پیک پیش روحتما ماسک بزنیم

۲_ حتما دز سوم واکسن را دریافت کنیم

۳_ از هرگونه حضور در اجتماعات به ویژه شب نشینی و مهمانی خودداری نماییم

وی با تقدیر از مشارکت و همراهی مردم در مراحل قبل افزود ۹۲  درصد دز اول و  ۸۲ درصد دز دوم را دریافت نمودند اما این عدد در دز سوم   ۲۶ درصد می باشد که مراکز تجمیعی ، جامع و خانه های بهداشت در نزدیک ترین محل به سکونت همشهریان آماده ارائه خدمات واکسیناسیون هستند .

بالایی از مشارکت علماء دین ، ماموستاهای گرانقدر ، معلمین ، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز در مراحل قبل  تقدیر و تقاضا نمود در پیک جدید هم همراهی ، حمایت ، نظارت و هدایت لازم را در تشویق به زدن ماسک و دریافت دز سوم واکسن با فرزندان خود در کادر درمان بعمل آورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد