آفرود سواران آمادگی کمک رسانی را داشته باشند/حرکت خیرخواهانه آفرود سواران در برف و کولاک

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300062|21:36 - 1400/11/07
نسخه چاپی
آفرود سواران آمادگی کمک رسانی را داشته باشند/حرکت خیرخواهانه آفرود سواران در برف و کولاک
معاون عمرانی فرماندار پاوه گفت: این افراد در حرکتی خیرخواهانه با استفاده از تجهیزاتشان، به خودروهای گرفتار در برف و کولاک کمک کردند و یا اقلام خوراکی از نان بین همشهریانمان توزیع کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش هزارماسوله ،بنا به دعوت سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تعدادی از آفرود سواران این شهرستان در نشست هماهنگی و همراهی مردم برای بارش های پیش رو در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان حضور یافتند که معاون عمرانی فرماندار پاوه در این نشست در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: بارش سنگین برف در شهرستان پاوه در هفته گذشته باعث ایجاد مشکلاتی در منطقه گردید که خداروشکر خدمات خوبی با فعالیت های فرماندار جهت رفع این مشکلات در شهرستان انجام شد.

فرزاد محمدی افزود: در این میان گروه های آفرود سوار در پاوه نیز وارد عملیات شدند و در هماهنگی و بسیج کردن گروه های خود نقش بسزایی داشتند.

وی گفت: در بسیاری از راههای ارتباطی روستاهای ما که امکان تردد ماشین آلات سنگین وجود نداشت با کمک همین آفرود سواران مشکلات این روستاها با حمل مواد غذایی و یا آرد جهت پخت در نانوایی ها رفع شد.

وی ادامه داد: این افراد در حرکتی خیرخواهانه با استفاده از تجهیزاتشان، به خودروهای گرفتار دربرفکمک کردند و یا اقلام خوراکی از نان بین همشهریانمان توزیع کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

محمدی اضافه کرد: با بارش های پیش روی برف در پاوه هم پیشنهاد می گردد که برای این عملیاتها آمادگی لازم را جهت همراهی با ما داشته باشند.

در ادامه بخشدار مرکزی؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و هریک از آفرود سواران نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد