مرادی خبر داد:

کمک رسانی به بیش از ۱۷۰ نفر گرفتار در برف در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300052|00:49 - 1400/11/04
نسخه چاپی
کمک رسانی به بیش از ۱۷۰ نفر گرفتار در برف در پاوه
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه از کمک رسانی به بیش از ۱۷۰ نفر گرفتار در برف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هزارماسوله ،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص آخرین خدمات ارائه شده در شهرستان با بارش های سنگین برف اظهار داشت:‌ به محض اعلام بارش ها در منطقه از طرف هواشناسی هلال احمر شهرستان پاوه اماده باش خود را اعلام و ۴ تیم پنج نفره فراخوان گردید .

کریم مرادی افزود: ۲۰ نفر امدادگر و ۵ نفر از همکاران ما در قالب ۴ اکیپ و دو خودروی امبولانس و دو خودروی سواری آماده شدند.

وی گفت: در طول مدت بارش های سنگین برف بیش از ۸۰ مورد رها سازی خودروی گرفتار در برف را داشته ایم که به بیش از ۱۷۰ نفر از مردم و همشهریان در سطح شهرستان کمک رسانی انجام شده است.

وی ادامه داد: حسب اعلام euc  دو مورد نجات مادر باردار را در روستاهای تین پس از بازگشایی راه ارتباطی به مدت ۶ ساعت و میوان در ساعت ۴ بامداد که گرفتار در برف بودند؛را داریم. 

مرادی اضافه کرد: ما تاکنون ۶ مورد عملیات نجات بیماران در نقاط مختلف شهرستان را داشته ایم که آخرین مورد آن دیشب پس از  بازگشایی جاده مرزی ترگاران انجام شد.

مرادی در پایان گفت: همچنین ۶۰۰ بسته مواد غذایی توسط هلال احمر در روستاهای مرزی پاوه در دهستان شرام توزیع که ۱۵۰ بسته از این مواد غذایی ۷۲ ساعته همراه با امام جمعه محترم پاوه تحویل مردم روستای دزآور گردید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد