شهردار پاوه:

برف خیابان های پاوه به خارج شهر حمل می شود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300035|00:18 - 1400/11/03
نسخه چاپی
برف خیابان های پاوه به خارج شهر حمل می شود
شهردار پاوه گفت: با انباشت برف سنگین در خیابانها و ایجاد مشکلاتی برای همشهریان این برف با خارج شهر انتقال داده می شود.

به گزارش هزارماسوله ،شهردار پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: روزانه ما از وضعیت برف‌روبی معابر سطح شهر بازدید به عمل می اوریم و نقاطی که نیاز به برف روبی داشته باشد برف روبی های به خوبی انجام می شود.

سالم مرادی افزود: در این بازدید ها از نزدیک مشکلات مردم هم بررسی شد که برخی از شهروندان اظهار گله مندی داشتند و در حد توان مشکلات انها را رفع کردیم.

وی گفت: علاوه بر آن در اخرین  نشست با اعضای شورا جهت ارزیابی اقدامات انجام شده در رابطه با خدمات رسانی به شهروندان طی بارش‌های اخیر و برنامه ریزی برای ادامه کار و سامانه های بارشی آتی بحث و گفتگو شد. 

وی ادامه داد: مقرر شد بدلیل کم عرض بودن خیابان ها اقدام به حمل برف به خارج شهر شود که امشب جهت رفاه حال شهروندان نسبت به جمع آوری و بارگیری برف موجود در خیابان شهدای ۲۶ مرداد (حد فاصل میدان شهدا تا جنب ساختمان پزشکان رازی) اقدام کردیم که همراهی مردم از عدم پارک خودرو در این مسیر مذکور ضروری است.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این روزهای سخت که شهرداری پاوه به دلیل مشغله کاری فراوان، فرصت بازگشایی معبر دسترسی به سایت زباله سریاس را نداشت،و سطل های زباله هم پر از زباله های چند روزه شهروندان شد یکی از همشهریان مسئولیت پذیر دیارمان به یاری شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان شتافت و چندین نوبت با ماشین آلات شخصی اقدام به بازگشایی مسیر مذکور که بر اثر بارش سنگین برف مسدود شده بود نمود.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است خط تلفنی ۱۳۷ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به درخواستهای شهروندان محترم می باشد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد