فخری: تیغه زنی و برف روبی باید با تداوم بارش ها مرتبا انجام شود/ فرماندار: لزوم انتقال برف به خارج شهر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 300016|19:31 - 1400/10/30
نسخه چاپی
فخری: تیغه زنی و برف روبی باید با تداوم بارش ها مرتبا انجام شود/ فرماندار: لزوم انتقال برف به خارج شهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با تداوم بارش ها، معابر اصلی شهر پاوه باید مرتبا تیغه زنی انجام شود و مردم هم اگر مشاهده کنند که تیغه زنی انجام می شود، اعتراصی ندارند.

به گزارش هزارماسوله ،دکتر فخری در نشست با شورا و شهردار پاوه که با حضور فرماندار و فرماندهی سپاه ناحیه پاوه برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: اقای مرادی جدیدا به عنوان شهردار پاوه معرفی شده است و من توقعی از شهردار تازه ندارم بلکه از شورا و کارمندان شهرداری توقع دارم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: گاهی اوقات تلاش زیادی انجام می شود اما با اقدامی برنامه ریزی نشده کل زحمات بر باد خواهد رفت.

وی ادامه داد: با تداوم بارش ها، معابر اصلی شهر پاوه باید مرتبا تیغه زنی انجام شود و مردم هم اگر مشاهده کنند که تیغه زنی انجام می شود، اعتراصی ندارند.

فخری با بیان اینکه هیچ شکی ندارم که شهرداری و کارکنان نهایت تلاش خود را می کنند اضافه کرد: فعل خواستن وجود دارد اما چگونه انجام دادن آن مهم است که نیاز به برنامه دارد.

وی افزود: اگر این برنامه وجود داشته باشد، ظرف ۲۴ ساعت می توان معابر اصلی و فرعی را برف روبی کرد.

وی با اشاره به مشارکت بالای مردم پاوه، گفت: با هماهنگی با راهور شهرستان می توان خودروهایی را که در خیابان ها پارک شده اند، به مکان دیگر انتقال تا کل معابر به خوبی برف روبی شود.

 

در ادامه فرماندار پاوه نیز در سخنانی با بیان اینکه شهرداری متطقه وسیعی از معابر ندارد گفت: ما هم اکنون با محدودیت میدان کار شهرداری مواجه ایم به طوری که روزها با تردد خودروها و شب ها نیز با پارک خودروها کنار خیابان ، مواجه ایم که امکان برف روبی وجود ندارد.

مهندس بالایی افزود: اگه در زمان خود، برف روبی ها انجام نشود، برای یک هفته آتی با یخبندان مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: باید از الان تا فردا ۱۲ ساعت معابر اصلی را برف روبی و با کمپرسی حجمی از این برف را از شهر خارج کنیم.

وی ادامه داد: در غیر این صورت، با این روش، با نارصایتی مردم مواجه می شویم.

وی اضافه کرد: فرمول برف روبی ها در خیابان ها و معابر اصلی به نوعی است و در معابر دیگر فرمول دیگری نیاز دارد .

بالایی گفت: فعالیت اکیپ های موجود در شهرداری باید به گونه ای باشد که خروجی داشته باشد که این اکیپ های شهرداری، خروجی ندارند.

 

فرماندهی سپاه ناحیه پاوه نیز در این جلسه در سخنانی از تداوم خدمت رسانی ها به مردم با بسیج امکانات اعلام امادگی نمود .

 

برای برف روبی معابر اصلی شهر باید در قدم اول با هماهنگی راهور شهرستان، اقدام به جابجایی خودروها کرد تا هر خیابانی، پاکسازی ها به خوبی انجام شود .

سرهنگ مسعود دوستی با بیان اینکه در غیر این صورت دور تسلسل باطل ایجاد خواهد شد گفت:

تنها راه برون رفت از این مسئله حمل برف به بیرون شهر خواهد بود.

وی گفت: توزیع منابع شهرداری هم در این موقعیت بسیار مهم است که چگونه بر منابع خود تمرکز داشته باشند.

 

شهردار پاوه نیز در ابتدای  این نشست در سخنانی ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: فعالیت ما در شهرداری با شروع بارش ها با اولویت بندی بر خیابان های اصلی و نقاط پر تردد و نیازمندی مردم آغاز شد.

سالم مرادی افزود: پس از آن معابر و نقاطی که شیب بیشتری را داشت در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر تیعه زنی، نمک پاشی این معابر هم به خوبی انجام شد.

وی گفت: با شروع این بارش ها در طول این مدت با این شیوه فعالیت کردیم و انتظار این حجم برف در شهرستان را نداشتیم .

مرادی با اشاره به مسائل دست و پاگیر در این وضعیت بحرانی گفت: امکانات ما در شهرداری محدود است و با این تعداد ماشین با این وضعیت بکارگیری ، سایر ادارات هم نیاز به کمک داشتند .

وی افزود: حجم کار به نحوی بود که ما واقعا با امکانات کم نمی توانستیم کمک کنیم.

وی تصریح کرد: کار انسانی بدون عیب و نقص نیست و ما نیز با این امکانات محدود اشکالاتی در عملیات برف روبی ها و تیغه زنی ها ایجاد شد. و مردم اعتراض کردند.

وی با اشاره به زباله های خانگی شهروندان نیز اظهار کرد: حجم زیادی از زباله های خانگی شهروندان گرامی ما پس از دو روز وارد سطل ها شده است، که در این شرایط سخت حمل آن تنها به مشکلات ما اضافه کرد.

مرادی در پایان گفت: روند فعالیت ما در شهرداری و ارائه خدمات به شهروندان با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد .

وی افزود: هلال احمر شهرستان هم قرار است اگر برای شهروندانی که بیمار شوند در کوچه های کم عرض شهر و با تردد سخت جهت انتقال آنها به بیمارستان حضور یابند.

 

در ادامه هرکدام از اعضای شورا نیز به ایراد سخنانی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد