رئیس شورای شهر پاوه:

چندین اکیپ خدمات رسانی در حال برف روبی معابر هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299997|15:02 - 1400/10/27
نسخه چاپی
چندین اکیپ خدمات رسانی در حال برف روبی معابر هستند
رئیس شورای شهر پاوه گفت: چندین اکیپ خدمات رسانی در حال برف روبی معابر هستند .

به گزارش هزارماسوله ،رئیس شورای شهر پاوه به خبرنگار ما گفت:  با توجه به بارش برف بی سابقه و لغزندگی معابر و احتمال بروز حوادث و تصادفات از شهروندان درخواست می کنم حدالامکان در مواقع فعالیت اکیپ های خدماتی شهرداری که در قالب چندین اکیپ خدمات رسانی را انجام می دهند از تردد غیر ضروری در سطح معابر و از پارک کردن خودروها در حاشیه خیابان ها خودداری کنند تا برف‌روبی به طور کامل انجام شود.

 

مسلم قادری تعامل و همکاری شهروندان در زمان بارش برف را با عوامل ستاد برف روبی بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست و گفت: همكاري شهروندان عزیز با مجموعه مديريت شهري در ايام بارش برف مي تواند موجب تسهيل فعاليت ها و مديريت صحيح امور شود.

 

وی افزود: از شهروندان در خواست می شود کسانیکه دارای خودروی شاسی بلند و کمک دار می باشند با تردد در داخل شهر اکیپ خدمات را همراهی نمایند و با صبر و حوصله بیشتر در ارائه خدمات دهی بهتر و بیشتر با شهرداری پاوه همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

 

قادری افزود : شهروندان محترم می توانند هر گونه مورد و گزارش خود در خصوص خدمات شهری را به سامانه ۱۳۷ و یا از طریق تماس با شماره تلفن  46122817 شهرداری پاوه اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر در پایان بارش برف و رحمت الهی را نقطه عطفی در افزایش مخزن چاه های آب دانست که ان شاالله در آینده شاهد کم آبی در شهر پاوه نباشیم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد