مسئول دفتر شورای نگهبان پاوه :

شهید سلیمانی نماد مردم داری و مظهر شجاعت و صداقت بودند

سرویس: سیاسیکد خبر: 299954|22:21 - 1400/10/13
نسخه چاپی
شهید سلیمانی نماد مردم داری و مظهر شجاعت و صداقت بودند
مرصاد نیوز:مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان پاوه گفت: شهید سلیمانی به حقیقت نماد دین مداری و مردم داری و مظهر شجاعت و اخلاص و صداقت بودند.

به گزارش هزارماسوله ،مسئول دفتر شورای نگهبان شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی به حقیقت نماد دین مداری و مردم داری و مظهر شجاعت و اخلاص و صداقت بودند.

حاج علی احمد باباخاص افزود: سردار سلیمانی شخصیتی بودند که همه مردم خود را اعم از اهل تسنن و تشیع و اقوام ملت ها و حتی ادیان مختلف در مبارزه با داعش و ضد انقلاب و استکبار به سرکردگی امریکا جهان خوار مدیون ایشان می دانند.

وی گفت: ما هم امروز جمع شدیم تا بزرگداشت شهادت این عزیز را بیش از پیش گرامی بداریم و تجدید بعیت کنیم که راه این عزیز تا سرنگونی کامل استکبار ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنان که شهید سلیمانی اثبات کردند تا اخرین قطره خون مبارزه کردند ؛ ما مسلمانان منطقه و جهان در مبارزه با استکبار نخواهیم نشست و این راه مبارک و مقدس را ادامه خواهیم داد.

وی در پایان با بیان اینکه ان شاالله به روزی خواهیم رسید که دنیا پر از عدل و ارامش و امنیت باشد گفت: ان شا االله با ادامه راه سردار سلیمانی؛ کاخ ستمگران همچون بتهای زمان حضرت محمد(ص) و حضرت ابراهیم (ع) که سرنگون شدند به طور کامل سرنگون بشوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد