ماموستا قادری:

شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم بعد از حیات منشا خیر بودند

سرویس: سیاسیکد خبر: 299953|21:49 - 1400/10/13
نسخه چاپی
شهید سلیمانی هم در زمان حیات و هم بعد از حیات منشا خیر بودند
امام جمعه پاوه گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگوار هم در زمان حیاتش منشا خیر بودند و هم در بعد از شهادتش؛ زندگیش پر خیر و درس و عبرت بود.

به گزارش هزارماسوله ،امام جمعه پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما در رابطه با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردان بزرگ ما در طول تاریخ یا در زمان خود منشا خیر و برکت برای مردم بوده اند و و پیام و رسالت را در جهت بصیرت دادن به مردم بیان می کردند یا بعد از فوت و رحلتشان منشا خیر بوده اند.

حاج ماموستا ملا قادر قادری افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگوار هم در زمان حیاتش منشا خیر بودند و هم در بعد از شهادتش؛ زندگیش پر خیر و درس و عبرت بود و ما از خداوند منان بهشت برین را برای ایشان خواستاریم.

وی با اشاره به تعریف رهبر معظم انقلاب در ذکر خیر حاج قاسم گفت: این بزرگوار هم شجاعت داشت هم مدیرت و برنامه ریزی خوبی داشتند.

ماموستا قادری با اشاره به حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام(ص) گفت: نیت و عمل آن بزرگوار برای خدا بود و خداوند بعد از شهادتش اجر مهمی به ایشان داد به طوری که کاری که برای ایشان در زمان تشییع جنازه و حتی امروز انجام می شود ؛ برای هیچ شهیدی انجام نداده ایم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد