برگزاری پویش ملی بذرکاری برای احیا جنگلهای زاگرس+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299872|22:37 - 1400/09/10
نسخه چاپی
برگزاری پویش ملی بذرکاری برای احیا جنگلهای زاگرس+تصاویر
پویش ملی بذرکاری برای احیا جنگلهای زاگرس در سه راهی روستای مزیدی پاوه برگزار شد.

به گزارش هزارماسوله ، با دعوت و فراخوان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاوه با حضور معاون سیاسی فرمانداری شهرستان پاوه و بخشدار باینگان، و سایر اعضای شورای اداری شهرستان پاوه ، انجمن های مردم نهاد (انجمن ژیوای-ویر هورامان-دوستداران طبیعت باینگان-بنه ماله ی ژینگه پاریز-سمن سروشت بانه وره) جمعیت جوانان فعال و داوطلب هلال احمر و اعضاء شرکت تعاونی مرتعداری روستای مزیدی و سایر فعالین زیست محیطی جناب دکتر ولدبیگی و دکتر رستمی تبار در محدوده سه راهی مزیدی مراسم پویش ملی بذرکاری برای احیا جنگلهای زاگرس برگزار شد.

در ابتدا رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان پاوه ضمن خیر مقدم در سخنانی اظهار داشت: این پویش همزمان در سایر شهرستان ها و استانهای زاگرس نشین برای احیاء جنگلهای زاگرس در حال انجام و برگزاری میباشد و هدف آن را به منظور ارتقاء سطح فرهنگ حفظ منابع طبیعی در میان همه مردم را دانست .

در ادامه همین مراسم مسئولین و فعالین زیست محیطی هر کدام به دیدگاه های خود در حوزه حفاظت هر چه بهتر از منابع طبیعی پرداختند.

و این با مراسم با کاشت بذور جنگلی از نوع بلوط ،بنه و بادام در محدوده طرح صیانت روستای مزیدی با نظارت و راهنمایی کاشت از سوی کارشناسان منابع طبیعی صورت گرفت

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد