حجت الاسلام جعفری قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته؛

بسیج ؛ پرچم دار عرصه دفاع مقدس در برابر دشمنان بود

سرویس: سیاسیکد خبر: 299860|20:22 - 1400/09/05
نسخه چاپی
بسیج ؛ پرچم دار عرصه دفاع مقدس در برابر دشمنان بود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: در دوران دفاع مقدس با خلق حماسه ها، پرچم دار این عرصه در برابر دشمنان بود.

به گزارش هزارماسوله ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه ظهر امروز در قبل از خطبه های نماز جمعه پاوه در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه تعابیر زیادی در رابطه با بسیج توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان شده است اظهار داشت: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در یکی از تعابیر از خداوند می خواهد که با بسیجیان محشور شود و می فرماید: در این دنیا افتخارم این است که خود، بسیجی نیز می باشم.

حجت الاسلام حاج آقا جعفری افزود: این تعبیر امام، نقطه اوج تدین و دین مداری و تقوای بسیج را می رساند که ما بسیجیان باید به خود ببالیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب هم می فرمایند، بسیج شبیه افسانه ها است و در هشت سال دفاع مقدس بسیج بود که حماسه ها را خلق کردند.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل بسیج در کمتر از یک ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی امریکا، گسترش اسلام ناب و گشودن گره ها بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه امروزه از هر طیفی از اقشار مختلف جامعه در اجتماع بزرگ بسیجیان حضور دارند گفت: امروز ۴۳ سال از عمر انقلاب می گذرد که در طول این مدت در همه صحنه ها بسیجیان حضور داشته اند که اولین عملکرد آن ،برقراری امنیت آنها در مقابل گروههای معاند بود که در اوایل انقلاب و قبل از شروع جنگ در برخی مناطق جنگی امنیت را از مردم سلب کرده بودند.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با خلق حماسه ها، پرچم دار این عرصه در برابر دشمنان بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه افزود: بعد از آن، در دوران سازندگی ، عرصه راهیان نور و امروز نیز در عرصه سلامت حضور فعالی داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته قطع ریشه فلج اطفال به برکت بسیج بود، گفت: امروز نیز، الگو گرفتن برخی از کشورها از طرح حاج قاسم سلیمانی، از برکت همین بسیج است.

وی اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب همین که مردم در تمام مناسبت ها حضور دارند، همه بسیج هستند.

وی تصریح کرد: بسیج بن بست شکن و دل بسته به جاه و مقام نیست.

وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات جامعه همچون فقر و گرانی و عدم اشتغال گفت: امنیت ما در کشور، به برکت وجود همین بسیجیان است.