بالایی:

خواهان تسریع در تصویب طرح تفصیلی شهر پاوه هستیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 299859|22:41 - 1400/09/04
نسخه چاپی
خواهان تسریع در تصویب طرح تفصیلی شهر پاوه هستیم
سرپرست فرماندار پاوه گفت: خواهان تسریع در تصویب طرح تفصیلی و شروع بازنگری در طرح جامع و تفصیلی شهر پاوه هستیم .

به گزارش هزارماسوله ،مهندس بالایی  مدیر کل دفتر امور سیاسی استانداری کرمانشاه و فرماندار پاوه در مراسم تودیع و معارفه شهردار پاوه در سخنانی اظهار داشت :ظرفیت های بزرگی در شهرستان پاوه وجود دارند که یکی از مهمترین اینت ظرفیت ها حاجی ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه ی محترم پاوه هستند اینجانب مصمم هستم که از این ظرفیت برای کمک به رشد و توسعه ی پاوه  کلان استفاده را نماییم.

وی افزود: این سومین جلسه ی شورای اداری پاوه طی یکماه گذشته است و این نشان از حساسیت به مطالبات مختلف مردم است و تلاش خواهم کرد مطالبه گری مشارکت جویانه را  جایگزین طلب کاری نمایم .

وی گفت: موضوع پاسخگویی به افکار عمومی برای دولت بسیار مهم است و ما مصمم به  جامه ی عمل پوشاندن به این امر هستیم .

وی ادامه داد: فرمانداری در دعوت از رسانه ها سخاوتمندانه عمل ننموده اما هیچ خبری در فرمانداری نیست که اصحاب رسانه از آن بی خبر باشند .

بالایی اضافه کرد: شوراها ی شهرها و روستاها در انتخاب شهرداران  و دهیاران دارای آزادی عمل کامل بوده اند .

وی تصریح داشت: مردم مطمئن باشند فضای واقعی شهر و شهرداری و شوراها برای شهرداران تبیین و  شهرداران از وضعیت شهرداری ها کاملاً با خبر هستند و حجت بر آنها تمام شده است

سرپرست فرماندار پاوه گفت: خواهان تسریع در تصویب طرح تفصیلی و شروع بازنگری در طرح جامع و تفصیلی شهر پاوه هستیم .

وی افزود: امیدواریم دفتر شهری و شوراهای استانداری حمایت و هدایت نظامند خود را از شهرداری های شهرستان از جمله از نظر بودجه ریزی ،  بازنگری و تدوین بروز دفترچه ی عوارض و تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز دریغ ننماید .

وی در پایان گفت: مردم باید در پرداخت به موقع عوارض ، اخذ مجوزهای ساخت و ساز ، پایانکار و هزینه های مربوط به خدمات شهری شهرداری ها را یاری نمایند .—

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد